Hattaraa6.6.2018 18:52
1/156
Salatut elämät #576 "Nussikaa vaikka toisenne hengiltä"

HUOM!!! Jos ilmoitat juonipaljastuksista, käytä http://www.rot13.com/ -palvelua. Kirjoitat kyseiselle sivulle paljastuksen jonka jälkeen painat "cypher" ja kopiot kyseisen pätkän tänne. SALAKIELEN SAA MUUTETTUA SUOMEN KIELELLE samaisessa osoitteessa samasta nappulasta.

ROT-13 Laajennus Chrome-selaimelle. Voi kääntää rot-tekstit suoraan vain maalaamalla ja klikkaamalla hiiren kakkosnäppäintä.
Työkalut -> Laajennukset-> Hanki lisää laajennuksia -> Kirjoita haku-palkkiin "rot 13 decoder" -> Sen pitäisi olla se ensimmäinen, logona sinitaustainen 13

Firefoxille hyvän rot13-lisäosan eli Leet Keyn saa menemällä osoitteeseen https://addons.mozilla.org/fi/firefox/addon/leet-key/ ja valitsemalla "lisää Firefoxiin" > Asenna heti. Toimii siten, että maalataan teksti, klikataan oikealla hiiren napilla valikko auki, minkä jälkeen Leet Key > Text transformers > ROT13. Toimii kumpaankin suuntaan. Tälle lisäosalle voi myös asetuksista määrittää haluamansa pikanäppäinyhdistelmän, jota painamalla tekstit saa käännettyä.

1.) Keskustelu ei ole inside, eli tämä on avoin kaikille.

2.) Viimeinen tekee uuden, ja laittaa alkuun aina tämän viestin (otsikkoon vol. [nro] ja jotain Salkkareihin liittyvää). Uuteen keskusteluun otetaan otsikkolistan ylimpänä oleva otsikko. Näin saadaan vanhat otsikot nopeasti pois eivätkä ne jää turhaan listalle roikkumaan. Jos haluat ehdottaa jotakin nokkelaa ja osuvaa Salkkari-henkilön repliikkiä otsikoksi, kommentoi se viestiketjuun. Mikäli ehdotus saa vähintään 30 tykkäystä, lisätään se listalle. Näin otsikkoehdotuslista ei kasva turhan pitkäksi. Jos haluat lisätä otsikkoehdotuksen tai muuttaa jotakin aloitusviestistä, älä lainaa vaan KOPIOI ja LIITÄ.

3.) ÄLÄ kysele/levittele täällä linkkejä Salattujen elämien ennakkojaksoihin! Se on laitonta ja emme kaipaa linkkejä tai kyselijöitä tänne. Muutama keskustelu on jo ilmeisesti poistettu juuri tämän linkittelyn takia. Parempi siis olisi, ettei Salkkareiden ennakkojaksoista puhuttaisi täällä mitään. Tähän liittyen, KERRATKAA DEMI.FI:N SÄÄNNÖT (http://demi.fi/saannot) ja käyttäytykää niiden mukaisesti. KIITOS!!!

4) Provosoijille vastaaminen vain lietsoo sitä.

Eikö niin, että kaikki tässä keskustelussa olevat haluavat keskustella?
Älä vie keskustelemisen iloa pois muilta tekemällä yllämainittuja juttuja.
Muista myös kirjoittaa hyvän pituisia viestejä.
HUOM: TÄMÄ EI OLE CHAT!

Otsikkoehdotukset:

"Se oli vahinko.. sano isäs ku sua teki" Kari Talelle
"Kalle on ylilääkäri, sil ois varaa vaikka kahteen asuntoon" Tale
"Sun piti viimeistellä tyttäres psykoosi kuntoon, niin siellä se köllötteli ku joku hemmetin hindulehmä." Sergei Raakelille
"Tuntuu et joka toinen viikko joku on kaapattu", Iida
"Kaikkien kassit putoo joskus" Oliver Monicalle ja Sebastianille
"Nella luuli että mä oon käsitelly tota kuvaa" Eva Pietarille
"Älä sinä muna ole kuule kanasta huolissas" Ulla Talelle
"Tää on sulle vissiin iso juttu kun et oo koskaan saanu kunnolla munaa!" Sebastian Oliverin opettajalle
"Mähän kylven kokoajan, itsesäälissä" Kari Sepolle ja Ismolle
"Ismo, laitoitsä sille kuvan sun...pikku kauppiaasta?" Tale Ismolle
"Mä en kaipaa mitään kavereita. mä haluun rakkautta ja munaa!" Kalle Kososelle
"katon oisko täällä jotain pantavaa...päällepantavaa.” Kalle Ismolle
"Mikäs helvetin Jorma Uotinen sinä kuvittelet olevas?" Kari Talelle
”Mä kuulin että sä olit harmaapantterin seksikoulussa.” Kari Benjaminille
"Leikataanko liperit vai alatko puhua?” Ulla Aarolle
"Ei oikein tee mieli kattoa kun valkoiset äijät jahtaa keppien kaa yhtä pientä mustaa" Benjamin Karille.
"Multa katkes kuminauha perseestä, elämä on muutenkin perseestä!" Monica Severille
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" Ismo herätessään painajaisesta
"Yllättävintä tässä asiassa on se, että miten tässä maassa lääkäreillä on aikaa askarrella patongeista niin autenttisia piirakoita" Kari Ismolle
''Ihan kun mä olisin toisten ihmisten asioista kiinnostunut'' Ulla Ismolle
"Yleensä sun ikäisillä naisille karkailee ihan muut kuin toisten salaisuudet" Kari Ullalle
”Ismo onko sulla yhtään munaa?” Gunnar Ismolle
"Hyviä nakkikestejä, pojat" Kari Ismolle ja Jutalle
”Potilasta rasitettu kuuden minuutin ajan, jonka jälkeen lopetettu. Ohessa resepti, jonka pyydän syömään.” Kalle sanelee

Edellinen: https://www.demi.fi/keskustelut/televisio/salatut-elamat-575-ma-olen-jo-kahdesti-meinannut-hairahtua-vaimooni?fresh=26#comment-21692867