Haullasi “” ei löytynyt yhtään osumaa

Tarkista hakusi ja poista mahdollisia rajausehtoja

SidoMinut9.8.2017 9:23
1/1
Telian lasku ja Poppankin suoraveloitus (mitä teen väärin??)

Olen luullut, että tiedän suurinpiirtein edes jotain tietokoneista ja esim. verkkopankin käytöstä.

Olen tässä viimeiset puolitoista vuotta yrittänyt saada Telian kännykkälaskun e-laskuksi ja että se veloittaisi sen laskun summan joka kuukausi automaattisesti ilman mitään muuta kikkailuja.

Mä en ole vieläkään onnistunut tässä.

Mitä Mä Teen Väärin?

Kymmeniä kertoja olen poistanut kaikki aikaisemmat yritykset (e-laskusopimukset) ja aloittanut ns. puhtaalta pöydältä asetusten laittamisen.

Joka kerta saan huomautuslaskun (ja laskussa 5 euron huomautuslisä), koska sitä ei ole veloitettu tililtä.

Kyllä, laitoin että "veloitetaan summa automaattisesti 35 euroon asti" (laskun summa jotain 24,90e). Ei mitään muista hyväksymisiä tms. mitä pitäisi itse mennä laittamaan.

Kesäkuussa laitoin, jälleen kerran, kaikki uusiksi. Nyt oli tullut heinäkuun laskusta maksukehoitus.

Itken kohta ja menen tämän tietokoneen kanssa ensin pankkiin ja sen jälkeen Telian toimipisteelle.

Mä en vaan tajua miten se ei toimi.