Empire16.5.2018 16:16
Tilasin yhden sain kaksi, pidänkö vaiko enkö?
Eli tilasin nettikaupasta yhden takin, koska liikkeessä ei ollutkaan sitä kokoa jonka halusin. Menin seuraavana päivänä liikkeeseen ja otin eri koon koska halusin takin heti. Heidän piti perua nettitilaukseni jonka olin siis jo maksanut joten liikkeessä minun ei tarvinnut maksaa takkia. Parin viikon jälkeen postiin kuitenkin saapui netistä tilaamani takki. Takin arvo on vajaa kolme sataa, joten tässä ei puhuta pikkurahoista. Kehtaanko pitää molemmat takit ja odottaa heidän kyselyään, vai otanko yhteyttä heihin? Mitä tekisitte? Yritys on sen verran iso että tuskin on heille taloudellisesti suuri tappio..?
yäeläin16.5.2018 16:51
Mua ainaki pelottas et siit joutuis vaikeuksiin jos sen pitäis jos ne alkaa kyselee sen perään ku kyllähän ne sen varmasti pystyy jäljittää et sulle se on päätyny. D:
jatas16.5.2018 19:20
Vielä mietit. Totta helvetissä palautat sen, mistä et ole maksanut.
”Ei ole iso menetys isolle firmalle” on paska selitys. Kyllä ne kaikki inventaariossa näkyy.
Pakkaspullaa16.5.2018 19:25
no ite en ainakaan palauttaisi itsepähän ovat sen takin sulle vielä lähettäneet vaikka oot perunu tilauksen
rekisteröitymätön16.5.2018 19:29
Kirjoittaja
no ite en ainakaan palauttaisi itsepähän ovat sen takin sulle vielä lähettäneet vaikka oot perunu tilauksen


Eiköhän toi silti mee varkaudesta, jos pidät tuotteen, josta et oo maksanut..... Sen verran pitäs jokaselta löytyy moraalia.
^milya^17.5.2018 6:31
Todellakin palautat, se takki ei ole sinun.
huorasi17.5.2018 6:46
Mihi sä ees tarviit kaht samanlaist takkii
littlereindeer17.5.2018 6:53
Kyllä mä ainakin olen aina pitänyt kaikki ylimääräiset, vaatteita ei ole muistaakseni tullut mutta (halpoja) huonekaluja kyllä. Nelisen vuotta on ylimääränen terassipöytä ainakin ollut porukoilla käytössä, kyllä muutama kuukausi pidettiin sitä käyttämättömänä että jos takaisin pyytäisivät, eikä tullut mitään. Vaatteissa kyllä pari kertaa oon saanut 2 kappaletta samaa vaatetta, mutta oon olettanut että oon vahingossa tilannut kaksi, mikä on kyllä ihan täysin mahdollista.

Tee ihan sun omantunnon mukaan, jos on joku tosi kallis takki niin sitten kannattaa palauttaa, mutta jos jostain normi ketjuliikkeestä niin ei sitä kukaan ikinä tuu kyseleen takas luultavasti, tai sano että luulit et tilasit 2 tai jotain jos oot käyttänyt jo.
littlereindeer17.5.2018 7:14
Kirjoittaja
Kyllä mä ainakin olen aina pitänyt kaikki ylimääräiset, vaatteita ei ole muistaakseni tullut mutta (halpoja) huonekaluja kyllä. Nelisen vuotta on ylimääränen terassipöytä ainakin ollut porukoilla käytössä, kyllä muutama kuukausi pidettiin sitä käyttämättömänä että jos takaisin pyytäisivät, eikä tullut mitään. Vaatteissa kyllä pari kertaa oon saanut 2 kappaletta samaa vaatetta, mutta oon olettanut että oon vahingossa tilannut kaksi, mikä on kyllä ihan täysin mahdollista.

Tee ihan sun omantunnon mukaan, jos on joku tosi kallis takki niin sitten kannattaa palauttaa, mutta jos jostain normi ketjuliikkeestä niin ei sitä kukaan ikinä tuu kyseleen takas luultavasti, tai sano että luulit et tilasit 2 tai jotain jos oot käyttänyt jo.


Mainitaan vielä että nuo huonekalut eivät siis olleet minun nimissäni ostettuja, vaan äidin, joten en itse liittynyt tuohon muuten kuin että lahjana omistan loput noista toimitetuista huonekaluista :D
banaaniripuli17.5.2018 16:03
Ite oisin nii itsekäs paska että pitäsin sen, ainakin siihen asti jos he ottavat yhteyttä. Yrityksen moka, ei minun.