Haullasi “” ei löytynyt yhtään osumaa

Tarkista hakusi ja poista mahdollisia rajausehtoja

Helloweeni10.3.2018 13:08
1/3
Paranormaalit kokemukset #9999!

No minä voin alottaa :)

1. Mentiin kerran porukalla vessaan aika pienenä ala-asteella. Käytävillä ei ollut ketään. Vessan ovi aukes ihan apposen ammolleen (siis ei vessakopin ovi, vaan se itse vessan ovi) ja sillon se oli niin painava ovi että piti kunnolla työntää että sen sai auki.

2. Samassa koulussa, oltiin jotain piilosta. Mentiin kaverin kaa piiloon yhen ikkunan viereen. Siellä koulun sisällä selkeästi käveli joku. Pari muuta tyttöä näki sen myös. Koulun sisälle ei siis pääse mitenkään, koska ei ole avaimia. Vanha puoli koulusta suljettiin muutenkin outojen tapahtumien takia ja yksi huone oli täynnä hometta. Sinne on kuollut väkeä toisen maailmansodan aikana, koska se oli silloin joku suojapaikka mutta sinne tuli rynnäkkö ja moni kuoli. Että jos joku ois sitten jäänyt sinne kummittelemaan. :D

3. Tuli tässä mieleen tämmönen, mutta tosi huonot muistikuvat. Eli tänne kämppään on kuollut eräs mies ja hänen pieni poika. Syytä en tiedä. Katossa oli verta kun muutettiin tänne, iskä puhdisti kyllä katon sitten. Noniin siis oltiin me sisarukset (minä, isosisko ja isoveli) kolmistaan kuoneessa pelaamassa Crashia. Mä kuulin vauvan itkua todella läheltä ja kysyin sisaruksilla että kuuliko ne sen myös, niin kuuli.

4. Olin isoveljellä käymässä halloweenina. Pelasin siinä Until Dawnia ja veli nukkuu siinä vieressä. Se on ripustanut sen kitarat seinälleen ja toinen niistä kitaroista alko soittamaan selkeästi Helloween - Halloweenin (Helloween Halloween heh :D) riffiä. Se soitti sitä n. 5 sekuntia ja veli alko ragee että miks kosken sen kitaraan. Sen jälkeen kitara tippu maahan ja kun sanoin veljelle että en oo ollu lähelläkään sen kitaroita niin sen kissa juoksi täyttä mun syliin muristen ja täristen. Hyvin outoa :d Mutta voi olla että se että kitara soitti itse itseään on prank mutta ei se että ne tippu ja kissa on peloissaan.

Jatkakaa!