Haullasi “” ei löytynyt yhtään osumaa

Tarkista hakusi ja poista mahdollisia rajausehtoja

B_Boss20.7.2017 12:49
1/25
Olen 100% varma, että aaveita on olemassa

Uskotko aaveisiin? Minä en ainoastaan usko vaan olen varma. Tai en tiedä siis ovatko aaveet tietoisia olentoja, mutta on selvää, että on olemassa jotain.

En ole kokenut hirveästi mitään yliluonnollista, mutta ne vähäiset kerrat riittävät minulle.

Kerran olin silloisen poikaystävän kanssa käymässä äitini luona. Hän oli miehensä kanssa ostanut talon vähän aikaa ennen sitä joten oli ensimmäinen kerta kun olimme tuossa talossa. Keskellä päivää kun kävin yksin eteisessä, minulle tuli ihan yhtäkkiä kummallinen olo. Jotenkin pelottava/ahdistava ja oli pakko katsoa olan yli tiettyyn nurkkaan. Jo tuo olo oli tosi erikoinen että tajusin, että jotain outoa energiaa talossa oli. Koska ei mulle keskellä päivää tule tuollaisia pelon tunteita yhtäkkiä. Yöllä voisi olla vähän eri juttu.

Sitten kun mentiin nukkumaan, niin kaikki nukkuivat yläkerrassa. Olimme hereillä vielä kolmen aikaan yöllä. Alakerrasta alkoi kuulumaan miehen ja naisen keskustelua. Puhe kuulosti tulevan olohuoneesta joka oli aika kaukana, joten puhe kuului todella hiljaa eikä siitä saanut mitään selvää. Meinasimme mennä alakertaan katsomaan mistä puhe kuuluu. Se loppui heti samalla hetkellä kun avasimme yläkerran huoneen oven. Puhetta ei enää kuulunut.

Äitini ei uskonut tuohon puhejuttuun. Myöhemmin he muuttivat pois ja vasta silloin äiti kertoi, että oli kuullut itsekin puhetta.