Haullasi “” ei löytynyt yhtään osumaa

Tarkista hakusi ja poista mahdollisia rajausehtoja

Apinanraivo27.4.2017 20:08
1/6
Olenko ihastunut jo jättämääni mieheen jos stalkkaan ja ajattelen häntä 24/7?

Tausta:
Erosin exästäni yli kuukausi takaisin. Noin viikko sitten kaveri käski hommaamaan miesseuraa ja tein niin ja löysinkin tämän miehen sitten tinderistä. (:DD) Sitten asiat eteni. Hän ihastui minuun todella nopeasti ja oli tosi avoin tunteistaan kun taas minä en tuntenut mitään romanttista häntä kohtaan. Lopulta päätin että olisi paras vaan jättää hänet ja tein niin.

Nyt kuitenkin ajattelen häntä ihan koko ajan. Stalkkaan hänen facebookkiaan ja keksin mielessäni koko ajan syitä jotta voisin lähettää hänelle viestiä. Kuuntelen artisteja joista hän pitää ja mietin kaikkia asioita joita me voitasiin tehdä yhdessä.
Minä en ymmärrä. Kuitenkin tuntuu etten ole ihastunut häneen ja pelkäänkin että kyse on siitä, että en halua olla yksin. Samaan aikaan haluisin olla hänen lähellään mutta samaan aikaan en halua olla hänen tyttöystävänsä.

Huomautan tosin lisätietoina että hän kehui minua koko ajan ja sanoi rakastavansa minua. Kuitenkin hän on ulkomaalaistaustainen ja ilmeisesti se on ihan normaalia siellä päin. Toinen ongelma on se, etten tiedä osaako hän sanoa pitävänsä minusta millään muulla tapaa. Ja sitten vielä vanhemmat, joille hänen ulkomaalaisuutensa ei todellakaan ollut iloinen yllätys. He uhkasivat että tämä mies raiskaa ja tappaa minut jos en vältä häntä.

Eli kysymys kuuluu mitä hittoa minä tunnen tätä miestä kohtaan ja mitä minun pitäisi tehdä?