nasu122.10.2016 22:53
1/1
Auttakaa :(

Kirjotin samasta jätkästä joskus kesällä mut tässä mä edelleen oon samassa tilanteessa vieläkin. Eli mun ihastus siis sit katos kesällä yli kuukaudeks ja ootin vaan et koulut alkaa ja voin nähä sen. Näinhä mä ja uskalsin sit laittaa sille viestii. Se vastas ja se kerto et se edelleen rakastaa mua ja on rakastanu koko ajan mutta ei oo voinu kertoo sitä mulle jostain syystä. Sillä oli siis jotain ongelmia ja se sano et ne loppuu ja kohta voidaan olla yhessä, vihdoin. Olin niin onneline, mut kaikki ei sit menny niinku piti. Maanantaina se ei tullu kouluun, ajattelin et ehkä se on vaan kipee. Kotona sain sit kuulla sen frendiltä et se jätkä on muuttanu yli 200km päähän. Olin ihan rikki, itkin ja itkin vaan koko päivän enkä vaan voinu uskoo et se on poissa enkä saanu ees hyvästellä eikä tää jätkä kertonu mulle mitään. Menin sit juttelee sille ja se sano et se ei kerenny kertoo. Koko viikon mä vaan itkin kunnes perjantaina lopulta se sano et mun pitää jättää se ja sen ongelmat rauhaan. Niin mä myös tein ja poistin sen kaikkialta.

Nyt on sit menny yli 2kk siitä kun se muutti. Vaikka lupasin jättää sen rauhaan niin kyl mä sit pyysin facessa uudestaan kaveriks, addasin snäpis ja aloin seuraa instas. Se sit ite alko snäppää mulle ja tottakai snäppäsin takasin.

Mä tykkään nyt yhestä toisesta jätkästä joka ois ihan täydelline mut miks mä siti edelleen ikävöin sitä jätkää niin paljon ja itken niin monena iltana sen jätkän takia? Mua pelottaa et se jätkä saa tyttöystävän koska en vaan kestäis sitä, vaikka mä ite seurustelisin... Tiiän et sil on oikeus jatkaa eteenpäin niinku mäki yritän mut se on silti sattuu niin paljon ajatella et se tykkäis jostain muusta.

Me ei olla koskaan edes seurusteltu ja ei olla puhuttu kun viesteillä eikä kasvotusten kun kerran. Miten mä sit voin rakastaa sitä niin paljon? Ja miten mä pääsen yli siitä? Mä en ymmärrä mitä mä ikävöin, en tunne juurikaan koko jätkää, mut silti oon tykänny siitä 8kk..

Jos jotain viel kiinnostaa niin oon 16v ja se jätkä on myös 16v
Ja anteeks jos teksti on sekava ja on huonosti pisteet js pilkut, kirjotin tätä vaan itkien kun koko jätkän ajatteleminen sattuu vaan niin paljon.

Kiitos jos jaksoot lukee ja toivon et joku ymmärtää miltä musta tuntuu..❤

Kysykää jos on jotain epäselvää täs kaikes.