Haullasi “” ei löytynyt yhtään osumaa

Tarkista hakusi ja poista mahdollisia rajausehtoja

Milkaheyy27.7.2018 15:38
1/3
apua

Okei elikäs, olin pari vuotta sitten tet-harjottelussa pienessä firmassa, jossa sukulaiseni työskentelee, n. 350 km päässä kotootani. Silloin tutustuin töissä 4 vuotta vanhempaan jätkään. Juteltiin paljon töissä, mutta sitten mun tet-jakso päätty ja täytyi lähteä takasin kotiin, eikä jatkettu mitenkään yhteydenpitoa. Sillon kiinnostuin tästä jätkästä ja oikeastaan siitä asti olen toivonut, että me nähtäis vielä joskus.
Viime kesänä menin samaan paikkaan kesätöihin, mutta silloin tää jätkä oli intissä, eikä siis nähty.
Tällä hetkellä olen jälleen samassa paikassa kesätöissä ja jätkä on palannut intistä. Ollaan juteltu jonkun verran, mutta en oo ihan varma muistaako tää jätkä mua. Kesätyöt loppuu mun osalta viikon päästä.
En nyt tiedä, että mitä mun kannattaisi tehdä. Haluaisin pitää siihen "jonkinlaista" yhteyttä, mutta en kehtaa vaan marssia sen luo ja pyytää numeroa. Ajattelin, että alkaisin seuraamaan sitä ig:ssä sitten kun työt on loppu tai sitten vaan kerään rohkeutta ja alan seuraamaan sitä vielä, kun oon töissä, mutta en sitten tiiä.

Vielä jos jotain kiinnostaa ollaan 17 & 21