tuottelias30.5.2018 15:29
1/8
APUA!!!!!

Oon yläasteella ja ollu ihastunu yhteen jätkään jonkun aikaa. Ei olla juteltu irl lähes yhtään (paitsi lapsina) ja snäpissä vaan vähän. Eilen pyysin sitä elokuviin ja sano tulevansa mielellään, mutta koska asutaan pikkukaupungissa vaihtoehtoja ei oo paljon (tällä hetkellä 2) ja tää jätkä on nähny jo toisen niistä. Lisäks sen puheista ymmärsin ettei halua lähtee esim. tampereelle tai poriin kattomaan leffaa, koska jätkä on aika ujohko ja selvästi pelkää kiusallisia tilanteita (esim. bussimatka kahestaan). No, tyhmyyttäni ehdotin sit sen sijasta että mentäis vaikka leffan sijaan pitsalle ja jätkä sano että ”en tiiä” ku kysyin ulos syömään (jännittää siis ilmiselvästi olla kahestaan ja puhua toisin kuin mä). Oon tosi epätoivonen tän asian kanssa, leffa ois ollu siitäki hyvä et siel ei pysty syntymään kiusallista tilannetta koska ei tarvi puhua koko ajan ja ilmiselvästi jätkä suostu siihen just sen takia. Oon ihan hirveen ihastunut ja haluisin niin tehä jotain sen kanssa, mut en tiiä mitä. Oon tosi kiitollinen jos annatte ehdotuksia ja autatte!! Haluisin et tää lähtis toimimaan, meil on samanlainen huumortintajukin:( lisäks pakkaa sekottaa vielä et tää tyyppi on tosi ystävällinen kaikille (yks ihastumiseni syistä) joten en voi tietää että käsittääkö hän että pidän siitä/pitääkö hän musta vai onko vaan perus kiltti tai jopa säälivä.. eilen kateltiin kyllä toisiamme kerran pari silmiin ja hymyiltiin. Demut auttakaa