Haullasi “” ei löytynyt yhtään osumaa

Tarkista hakusi ja poista mahdollisia rajausehtoja

WonderPillows26.5.2017 20:46
1/1
Apua

Tarvitsisin apua nyt ihan keneltä vaan koska en enää tiedä mitä pitäisi tehdä. Minulla oli säätöä n vuoden ajan pojan kanssa joka on saman ikäinen kuin minä. Minä aloitin puhumisen tälle henkilölle ja puhuttiin tosi paljon ja muutamien kuukausien päästä nähtiin. Asutaan samassa paikassa mutta liikutaan eri porukoissa. Puhuttiin tosi syvistäkin asioista ja molemmat piti toisesta. Olin kertonut omasta elämästäni paljon ja niin myös hän, hän tiesi että minun on vaikeata luottaa ihmisiin. Hksi päivä hän sanoi minulle viestillä että olet mulle rakas. En osannut siihen oikein silloin vastata muuta kuin minä luotan sinuun. Nyt kun mietin myöhemmin niin olisin ihan hyvin voinut sanoa miltä minusta tuntuu eli että niin sinäkin minulle. Sen jälkeen ei hetkeen puhuttu. Minulla oli vaikeata ja purin sen häneen joka oli aivan kamala virhe, hän on herkkä ihminen vaikkei sitä näytä. Katkaisin kaikki välit ja sanoin hyvästit. N kuukauden putkeen olin ihan hajalla ja pahoillani ja kaduin tekoani ihan äärettömästi (kadun edelleen) kunnes pyysin häneltä anteeksi ja yritin selittää. Hän väitti ettei ollut vihainen mutta tunskn kyllä että hän oli. Puhuttiin vähän, pidettiin tauko ja taas puhuttiin. Hän halusi nähdä minut ja käytiin näkemässä toisiamme. Halattiin eikä sen jälkeen kamalasti puhuttu. Oli hiljaista ja minusta tuntui että hän edelleen oli loukkaantunut. Nyt taas ollaan ihan vähän puhuttu mutta minusta tjntuu ettei hän enää tunne samaa mitä minä tunnen.