Haullasi “” ei löytynyt yhtään osumaa

Tarkista hakusi ja poista mahdollisia rajausehtoja

fourberries15.6.2017 18:52
1/8
YO S2017

Tiedän, että syksyn YO-kirjoituksista on jo hirveesti erilaisii keskusteluja, mut tarviin apuu :D

Asia on nyt sellai, että tarviin vertaistukee. Tuntuu, että en jaksa yhtää. Nyt on ollut liikkeellä paljon motivaation puutetta, ja tuntuu että en saa niskastani kiinni. Päivät lentää vaa mun silmieni eestä.

Onks muut alottanu viel lukee ja jos ootte ni miten luette? Ite kirjotan nyt bilsan, enkun, ruotsin, ja en tiiä miten ja milloin luen miteki.

Kannattaako aloittaa lukeminen jo nyt? Vai millo te muut alotatte lukemisen? Oon nyt lukenu 3 bilsan kirjaa ja neljännen saan tän ja ens viikon aikana valmiiks. Ruotsista oon vilkassu vähä kielioppia, mut yyh...en vaa jaksa. Tavoitteena ois kyllä kaikista saada hyvä numero :(

Tää koko viime vuos oli iha kamala, ja tuntuu et lähestyn kohti burn outia lol. Tavoitteena ois jatkaa keväällä lääkiksen pääsykokeisiin, ja tiedän et jos tätä menoo jatkan ni lopahan vaa. (Onks kellää muute suositella lääkiksen valmennuskurssii?) Toisaalt jos en lue, ni alan ahdistumaa ku tuntuu et voisin käyttää ajan paljon tehokkaamminkin lukemalla. Kesätyöpaikka on ainoo paikka jossa mun mieli lepää :D

Oisko jaksamisee mitää vinkkei? Kiitokset kaikille etukätee!