Haullasi “” ei löytynyt yhtään osumaa

Tarkista hakusi ja poista mahdollisia rajausehtoja

interesting18.7.2017 21:58
1/5
parhaat servaukset 2017

Eli tänne voi kertoo parhaimpia servauksianne millä ootte saanu jonku hiljaseks. Mä vaiks alotan olin luokassa ja meil oli matikan tunti, meiän luokal on sellai wannabe kovis joka aina sanoo kaikkee "isäs oli ku sua teki" yms nii sit kerra olin kaverin kaa käytäväl teke matikkaa ja ope oli luokas muitte oppilaide kaa tekee matikkaa. Sit se wannabe kovis koko aja puhu siel luokas yms. Nii sitku menin luokkaa nii sanoin sille "kalle oo nyt kerranki hiljaa ku ketään ei kiinnosta sun paskanjauhantas, oot itekki tollane paska" sit se sano et "isäs oli ku sua teki" sit sanoin "no isäs ois saanu olla sut tekemättä" ja sit toinen
Mun kaveri on aika lauta ja sit meiä rinnakais luokal on aika pullea poika joka haukkuu sitä laudaks, no tää mun kaveri ei ikinä uskalla sanoa vastaa. Sit kerran ku mä ja se mun kaveri oltii käytäväl koulus nii se läski poika tuli kaverijoukkoinee siihe meiä etee ja se läski alko taas haukkuu sitä laudaks sit tokasin siihe vaa "no jos sua noi paljo ärsyttää nii sähä voit teettää tost sun mahasta sille silarit? :D" ei enää kuittaillu sille