Hallavatuuli13.6.2017 7:15
1/11
;________;

Pohjatiedoiksi sen verran, että oon siis riparilla ja tässä huoneessa kanssani asuu minä ja kaksi kaverini.

Meillä oli eilen iltahartaus, joka oli ihan kamala. Me puhuttiin kiitollisuudesta, mutta se juttu aloitettiin oikeasti pysäyttävällä tarinalla itsemurhan tehneestä tytöstä, joka on mulle jo valmiiksi erinäisistä syistä erittäin vahvasti koskettava aihe. No, mua alkoi itkettää ihan kamalasti ja lopulta kun huomasin yhden ohjaajan itkevän, en voinut enää pidätellä kyyneliä. Siinä pimeässä ei kukaan nähnyt, hartaus loppui ja me päästiin lähtemään huoneisiin.

Ovi sulkeutui ja kaveri sanoi, että se melkein alkoi itkeä tossa hartaudessa, johon mä vastasin että aloin itkeä. Itkeskelin siinä sitten sängylläni ja kaveri kysyi, onko mulla kaikki hyvin. Sanoin joo, se varmisti että ihan varmastiko. "Melkein varmasti."
Ja se oli _ihan hiljaa_ (onneksi ;_;) ja tuli vaan halaamaan mua.

Lopulta kun tämä toveri sitten vielä lähti vessaan, kysyi toi toinen että itkenkö siitä kun itsellä on asiat niin hyvin vai..? Sanoin ei. Se kysyi haluanko mä puhua jostain ja kieltäydyin, jonka jälkeen se sanoi että jos joskus haluan niin voin puhua ihan koska vaan mistä vaan.

;_____________;

Ja siis en en mä edes tiedä mikä tän keskustelun pointti on. Mutta en edes muista milloin olisin viimeksi tota ennen itkenyt jonkun nähden ja noista näkyi että ne välittää ja kun ÄÄWW ;__; <33

Kiitos.