Poistunut demittäjä12.7.2020 14:54
1/2
Mitä teen?

Moi. Olen 15v tyttö ja olen kärsinyt 1-3 vuotta ahdistuksesta, pakkotoiminnoista ja pakkoajatuksista. Kaikki alkoi siitä kun mua alkoi vaan ahdistaa kaikki tyhmät asiat. 8lk alkoi tulla pakkotoimintoja mitkä liittyi puhelimeen ja se oli ihan kamalaa. Myöhästelen koulusta sen takia ja sain jotain ihme kohtauksia. 9lk mulla alkoi tulla pakkoajatuksia ja niitä on vieläkin todella paljon. 9lk olin yksin ja kukaan ei oikeen pitänyt musta, sekä olin todella todella epävarma itsestäni ja mun vaatteista ja mua joka aamu ahdisti mennä kouluun mutta menin silti koska oli pakko. 9lk mulla oli myös ahdistusta ja niitä pakkotoimintoja ja sit 9lk lopussa mulle alkoi tulla itsetuhoisia ajatukisia ja niitä on kestänyt tähän päivään asti. Olen monesti ottanut puukon käteen tai lääkkeitä ja ollut lähellä tappaa itseni. Sen jälkeen on alkanut kaduttaa ja oon miettinyt että oonko hullu. Peruskoulun jälkeen sain jonkun ihme kohtauksen taas. Yksi pieni asia johti siihen että itkin ihan täysii lattialla ja sanoin että tapan itseni (olin tällöin yksin ja muutenkin kukaan ei tiedä näistä paitsi minä, koska en osaa enkä halua näyttää muille mun tunteita). Nykyään mulla on todella pahoja itsemurha ajatuksia eikä mua edes kiinnosta enää ne tai se jos tekisin itselleni jotain. Eikä oikeen mikään muukaan meinaa kiinnostaa enää... Äitini tietää että mua ahdistaa ja mulla on pakkoajatuksia mutta ei tehnyt asialle mitään. Välillä myös mietin että eläimet tietää mitä mä ajattelen mutta sit kuitenkin teidän ettei se mee niin... Joudun jäämään myös usein yksin kotiin enkä ikinä pääse minnekkään, eikä mulla oo kavereitaan.