Keho
laurajohannaa7.6.2017 22:27
1/2
Zoely e-pillerit

Tästä aiheesta on varmasti kirjoitettu täällä paljon ja niitä on tullut luettua, mutta ehkä eniten uskon saavani apua omalla kirjoituksellani.
Olen tosiaan syönyt Zoely pillereitä nyt n. 6kk. Aluksi otin pillerin klo16 aikoihin, mutta loppu päivä menikin sitten aina ärtyneenä ja vihaisena. Vaihoin pillerin ottamisen iltaan ja se tuntui hetken hyvältä, mutta nyt viime syksystä asti nykyisin jokapäiväinen turha ärtyneisyys, itkuherkkyys, mielialanvaihtelu ja "ei kiinnosta" tunne on vain lisääntynyt.
Olemme poikaystäväni kanssa huomanneet sen jo vaikuttavan suhteeseen ja haluan nyt tehdä asialle jotain.
Toki olisi pitänyt tajuta jo alussa ettei kyseiset pillerit sovi minulle, mutta ajattelin liian pitkään ettei kyse ehkä ole pillereistä. Nyt olen puolen vuoden jälkeen todennut, että syy on pakko olla juuri niissä ja ne täytyy vaihtaa pois.

Onko kellään muulla Zoelyt aiheuttanut samanlaista?
Onko joku vaihtanut kyseisen ongelman takia pillereitä ja mihin merkkiin?

Toki ne vaikuttavat jokaiseen yksilöllisesti, mutta olisi lohduttavaa kuulla myös muiden kokemuksia.