evacuatedd16.5.2017 8:14
1/4
voiko johtua pillereistä vai pitäiskö mun huolestua? :D

oon syöny yazeja nyt about vuoden, ja oon ollu niihin ihan tyytyväinen.

oon kuitenki huomannu et mulla on nykyää ihan kamalat mielialanvaihtelut. esim tänään heräsin sillee et tästä tulee hyvä päivä, mut sit alkoki yhtäkkiä joku asia ärsyttää (en ees kyl tiiä et mikä) ja olin jonku vartin aivan maani myyny ja tuntu et kaikki vastustaa ja mikään ei ole hyvin ja että paskaa koko elämä. sit nyt taas musta tuntuu et höh vittuako valitin, ei mulla oo mikään huonosti, pihalla on kiva keliki et miks tästä päivästä ei muka vois tulla hyvä :D

muistan et ko alotin nuo pillerit nii olin ekat muutaman kuukauden tosi kärtynen ja itkin kaikelle. mulla oli sillon poikaystävä ja huomasin et suutuin paljon helpommin ja ylireagoin ja ylianalysoin kaikkea paljon herkemmin. mut en ainakaa muista et mulla ihan tällasia mielialanvaihteluita ois kuitenkaa ollu.

onko mulla joku kakssuuntanen vai voiko pistää iha vaa pillereitten piikkiin :-----D ei tää iha päivittäistä oo kuitenkaa, mut joo.