Haullasi “” ei löytynyt yhtään osumaa

Tarkista hakusi ja poista mahdollisia rajausehtoja

Paleltaakin7.7.2018 18:57
1/2
Ongelma e-pillerien kanssa

Joo siis, aloitin tuossa kuukausi sitten näitten kaikkien lääkäreitten suosittelemat Yaz-pillerit ja muuten ei oo oikein mitää valitettavaa (nesteen keräämisen lisäksi), mutta menkoista tuli ihan älyttömän kivuliaat ja vuoto on tosi runsasta. Mulla siis aikasemmin on ollu menkkojen ekat päivät silleen vähän epämukavat, mutta puolikas burana päivässä huuhtoo huolet ja kivut, mutta nyt sattuu niin, ettei kovakaan lääke meinaa helpottaa. Yhellä mun kaverilla ilmeni saman tyylinen ongelmaitten kans ja se lopetti vaan alotusliuskojen jälkeen, mutta mietin, että onko tää vaan ohi menevää ja kärsii nyt pari kuukautta ennen kun keho tottuu vai kannattaako vaan suoraan vaihtaa toiseen merkkiin jos helpottais? Syön pillereitä siis ihan vaan kuukautisten säännöllistämisen vuoksi, ihan näin tarkennuksena.