maailmanApina23.6.2018 20:15
1/2
Menkat

Hauluan nyt jakaa oman tarinani joka tapahtui viimevuonna. Kaikki alkoi kun lähdimme perheeni kanssa autolla ajamaan kohti Helsinkiä sillä seuraavana aamuna lähtisi lomalento kohti lämpimiä säitä😎. Matkalla pysähdyimme huoltoasemalle syömään. Kävin vessassa ja pyyhkiessä huomasin paperissa valkovuodon koostumuksen omaavaa ruskeaa (suklaan näköistä) epämääräistä töhnää. Menin ihan paniikkiin ja toivoin hartaasti sen loppuvan samoin kuin joskus mulla on tullut samanlaista vain vaaleampaa joka loppui jo päivän jälkeen. Tungin housut täyteen paperia ja matka jatkui. Perillä menimme hotelliin jossa heti kävin vessassa joka oli inhottavaa kun jokapuolella vain sumennetut lasiovet eikä omaa rauhaa saanut. Tumman vuodon tuleminen jatkui ja ei kun vain lisää paperia housuihin. Yö meni huonosti nukkuneena ja välillä itkien kohtaloani sillä olen suuri vesipeto ja matkalla parasta on uiminen joka jäisi kokonaan menkkojen takia. Yöllä vuotoa ei paljoakaan tullut joten aivan fiiliksissä aamupalalle jonka jälkeen päätän laittaa pikkuhousunsuojan lennolle. Rauhan vessaan sain sanomalla aamupalalla että jännitysripuli lennon takia ja lähdin huoneeseen ennen muita. Aamupalan aikana ruskeaa vuotoa oli tullut taas ja maailma musertui jälleen. Lennolla vessassa käydessäni rukoilin vuodon loppuneen mutta sitä tuli lisää vain ja olikin jo vähän myös suojassa eikä vaan pyyhkiessä. Paikalle palattaessa isä ja siskoni oli vessajonossa jolloin itkua tuhertaen äidille kerroin kohtaloni joka lohdutti ja vakuutti että asiat järjestyy. Äiti ehdotti tamponin käyttöä joka kyllä tuntui ajatuksena karmivalta. No perille päästyä ostimme asettimellisia tamponeja ja myös ilman asetinta. Kokeilin kumpaakin mutta se ei vaan onnistunut millään. Sitten ensimmäiset 4 päivää en sitten uinut joka oli rankkaa mutta selvisin kun kerrottiin myös isälle ja siskolle jotka ei sitten myöskään ihmetellyt asiaa. Onneksi sain uida sydämen kyllyydesyä vielä muutaman päivän. Menkat muuten oli koko neljä päivää vain sitä ruskeaa mutta runsasta.

Anteeksi pitkä teksti mutta oli ihana purkaa asiat tekstiksi tähän. Jaa ehdottomasti oma tarinasi tähän ja olin siis 14w