Haullasi “” ei löytynyt yhtään osumaa

Tarkista hakusi ja poista mahdollisia rajausehtoja

iituli22729.7.2017 20:52
1/3
Menkat

Haluaisin kuulla miten kerroitte vanhemmille menkoista ja missä/muten ne alko teil?
Omaa tarinaa:
Olin just kahen kuukauen pääst täyttämäs 13 ja olin käynyt ostamassa siteitä varuuksi. Jotenkin ne aina hupeni valkovuotoon joka oli aika runsasta. Sit olis pitäny just seuraavana päivänä lähtee kavereiden kans vesipuistoon. Reissu peruuntui osaltani kun aamulla heräsin housut veressä. Olin yksin kotona ja reippaana tyttönä vaihdoin lakanat vein vaatteet pyykkiin. Nappasin hieman rahaa miun ja äidin yhteisestä sidepurkista. (siel ei siis ollu siteit vaa rahaa jota sai käyttää vaa niih) Oltiin sovittu äidin kanssa että jos siteit pitää ostaa niin siitä nappaat pari euroa ja lähet kauppaan. Nappasin rahat ja laitoin kengät jalkaan. (Oli siis kesä) Pyöräilin prismaan ja samalla laitoin Snäppiä kaverilleni että 'Oon nyt astunu sun kans menkkahelvettiin xd' juoksin ettiin taas tavalliseen tapaan siteit ja sit just ku nappasin sidepaketin hyllylt ja lähin kiirees kassalle. Törmäsin yhteen meidän luokkalaiseen poikaan. Se katto vaan sitä sidepakettia mun kädessä ja varmaan mun persettä ku lähdin juokseen kassoille. Maksoin ja menin kotiin. Kotona laitoin siteen ja äitille viestiä: 'Äiti mul alko menkat kävin ostaa siteit osaan käyttää niit'
Ku äiti tuli kotiin illalla alko keskustelemaan mun menkoista (kiitti äiti) ja kerto kuinka ne alko. Varmasti veljee ja isää kiinnosti suunnattomasti mun menkat.

On nyt 16v. :3