cococo29.4.2017 21:31
1/3
hullut menkat kesken pillereitten

E-pilleri ongelmia part 30950..
Eli minulla on aiempien laattojen aikoina ollut tiputtelua, mutta ihan vain sen takia, että olen unohtanut ottaa pillerin. Tämä uusi laatta on kestänyt nyt puolitoista viikkoa ja taukoviikon tyhjennys tulikin ihan normaalisti vaikkakin vähän myöhässä ja niukemmin verrattuna muihin taukoviikkoihin. Halusin pitää taukoviikon hieman lyhyempänä, joten aloitin tämän uuden pakkauksen päivän aiemmin, kuin normaalisti ja siitä teinkin aiemmin keskustelun. Nytten kesken laatan alkoi yllättäen kuukautiset? Tämä vuoto on runsaampaa, kuin ikinä taukoviikoilla ja mukana on tosi paljon hyytymiä/mitä lie tummia klimppejä ja verta vaan tulee ja tulee. Klamydia ja raskaus+keskenmeno on pois suljettu. Soitin aiemman tiputtelun takia terveyskeskukseen ja sieltä sanottiin, että syö pari laattaa vielä ja jos tiputtelu jatkuu tulevilla liuskoilla, vaikka muistaisin ottaa pillerit niin menisin käymään. Noh, nyt tiputtelun tilalle on tullut järkyttävät kuukautiset, vaikka olen muistanut ottaa kaikki pillerit tästä liuskasta. Onko tämä hormonitasapainon heittelyä vai jotain muuta? Jostain luin et näissä matalahormonisissa yaz pillereissä voi käydä niin, että taukoviikon jälkeen hormonit eivät ehdi tasaantua tms, joka sekoittaa ton tasapainon ja tyhjennysvuotoja voi tulla millon sattuu.. Syönkö pari laattaa vielä, jos tilanne normalisoituisi vai soitanko ja pyydän jotain tutkimusta?