Haullasi “” ei löytynyt yhtään osumaa

Tarkista hakusi ja poista mahdollisia rajausehtoja

Kookosbanaani26.5.2017 8:05
1/4
E-PILLERIT + menkat

Onko teillä gestinylin käyttäjillä olleet mitä oireita?
Itse aloitin tammikuussa nämä pillerit ja olen ollut melkeimpä siitä lähtien hirveässä lihomiskiidossa, vaikka olen lisännyt huomattavasti liikuntaa.
Kyselisin myös, että onko menkkanne jotenkin muuttuneet?
Itsellä ensimmäiset kolmet menkat alkoivat ajoissa ja oli normaalia ns. semi runsasta vuotoa.
Nyt neljänsien menkkojen aikana vuoto alkoi myöhemmin ja on ollut tosi niukkaa.
Onko muillakin tämmöisiä kokemuksia näistä, tai muista pillereistä?
Ymmärrän kylläkin, että kaikkien kehot reagoivat yksilöllisesti pillereihin, mutta tulin kyselemään vaan :)
Mietin myös, että onko mahdollista että on raskaana, vaikka viime menkat oli milteimpä normaalit ja nyt vähän "myöhästyneet" ja erittäin niukat.