Haullasi “” ei löytynyt yhtään osumaa

Tarkista hakusi ja poista mahdollisia rajausehtoja

Poistunut demittäjä30.3.2018 12:37
1/3
E-pillerimerkki loppunut apteekista

Eilen tosiaan kävi niin, että kun piti mennä ostamaan lisää e-pillereitä, niin käyttämäni merkki olikin loppunut ja lisää tulisi näillä näkymin vasta ensi viikolla. Apteekkari tarkisti, olisiko kyseisetä merkkiä ollut muutamassa muussa apteekissa, mutta myös heiltä oli loppunut. Mulla on tosiaan nyt taukoviikko menossa ja uusi pilleri pitäisi ottaa taas maanantaina. Silloinhan ei tietenkään apteekit ole auki, koska pääsiäinen. Käytän tasminetta -merkkiä ja apteekkari antoi tilalle kolmen viikon annoksen yasmin -merkkiä, jossa samat vaikuttavat aineet samoilla pitoisuuksilla kuin tasminetassa. Neuvoi ottamaan yasminia nyt tilapäisesti seuraavan kuukauden ja sitten siirtymään taas tasminettaan.

Lääkärillekään ei enää eilen ollut mahdollista soittaa, koska kävin apteekissa sen verran myöhään. Koitin netistä etsiä tietoa, onko kenellekään tapahtunut vastaavaa, mutta ei löytnyt, joten kysyn täältä, onko teille kenellekään käynyt noin? Oletteko jotain tiettyä merkkiä syötyänne joutuneet tilapäisesti syömään hetken jotain toista merkkiä ja sitten vaihtaneet taas siihen, jota aikaisemmin olette käyttäneet? Onko teille aiheutunut tästä jotain ongelmia?