Haullasi “” ei löytynyt yhtään osumaa

Tarkista hakusi ja poista mahdollisia rajausehtoja

pelottavapontso12.5.2018 11:12
1/2
E-pillereiden vaihto matalampihormooniseempiin

Mä söin n 1,5v Yazia 2 liuskaa putkeen ja sit alkoi tiputteluvuotoa tulemaan ja vaihdoin rinnakkaisvalmisteen kautta vahvempaan Palandraan n. 6kk sitten. Yazissa ei siis ollut muita haittoja kuin se tiputteluvuoto liuskojen aikana.

Oon lihonu vuoden aikana reilu 10kg ja siitä suurimman osan e-pillereiden vaihdon jälkeen. Mietin, että onkohan mahdollista vaihtaa takaisin Yaziin jossa hormonia kylläkin vähemmän vai vaihdetaanko nää vaan johonkin muuhun "parempaan"?
Yaziin voisin sen vuoksi vaihtaa, että ottaisin mieluummin sen tiputteluvuodon kuin tämän saatanallisen lihomisen.

Toki tämä "lihominen" voi johtua nesteen kerääntymisestäkin, siks mietinki että pitäskö lopettaa koko paska. Pelkään vaan että iho räjähtää ja menkat muuttuu helvetiksi mitä ne ennen oli.

Mua ahdistaa tällä hetkellä helvetisti tämä, kesävaatteita ei ole kun en mahdu viime kesäisiin vaatteisiin enää hyvin/ne ei istu enää. Täytynee olla ensi viikolla yhteydessä terveydenhoitajaani, ehkä hän osaa auttaa.

Laihduttaminen pelottaa, en haluais olla syömishäiriön partaalla. Tajusin, että tässä lähiaikoina oon kyllä liikkunut paljon ja syönyt aika vähän (en tietoisesti) mut silti paino ei putoa mihinkään eikä peilissä näy muutosta.

En vaan yhtään tiedä mitä tehdä, lopettaa kokonaan vai vaihtaa vai mitä. Oon jo kuitenki vaihtanu muutamaan otteeseen rinnakkaisvalmisteisiin ja nyt puoli vuotta sitten tähän uuteen niin en jaksaisi kamalasti enää veivata asian kanssa. Löytyispä joku sopiva valmiste nyt kerralla.
Kiitos jos jaksoit lukea!