Poistunut demittäjä9.9.2020 13:31
1/7
: /

Oon 15v tyttö ja kerron nyt vähän mun elämästä. Olen aina ollut introvertti ja ujo. Mulla alkoi tossa 7-8 luokalla ahdistus ja sen jälkeen pakko toiminnot ja pakkoajatukset sekä itsemurha ajatukset ja melkein tein sen... En ole kertonut näistä paitsi sekasin chatissa ja kuraattorille mut ei se oo oikeen auttanut. Olen aina ollut tosi kiltti ja empaattinen. Mut sit 9lk olin kokonaan yksin koska ei kiinnostanut tutustua ja kaikki voimat meni ahdistus ja noihin juttuihin. 9lk jälkeen mua ei oo kiinnostanut tutustua kehenkään eikä mua oikeen kiinosta muiden tunteet vaikka ennen oli juts toisen päin. Nykyään en myöskään välitä ollenkaa muiden mielipiteistä ja rakastan olla yksin. Nykyään saatan ärsyttää ihmisii ihan tahallaan ja olla vähän ilkeä.. Nykyään olen myös aika itsevarma koska ei just kiinosta muut ollenkaa ja keskityn vaan itseeni. Pelottaa vaan että oon menossa väärään suuntaa ja että kaikki kaatuu taas päälle vaikkei oo ollut enää ahdistusta eikä muita juttuja moneen kuukauteen : / halusin vaan tulla avautumaan tänne ja että mitä tekisin ku mikään ei oikee kiinosta