Suhteet

Loukkaantuisitteko tästä?

pariss    8.2. 22:55 (1/25)

Eli poikaystäväni hyvä ystävä, johon olen itsekkin ystävystynyt ja ystävystyn kokoajan lisää, sanoi minulle tässä äsken että ei usko että rakastan poikaystävääni tai hän minua. Perusteluksi hän sanoi nuoret ikämme(17 ja 18) ja seurustelusuhteemme lyhyen keston(2v 1kk) Eli emme voi vielä kyetä rakastamaan toisiamme. Onko mielestänne rakkaus ikään sidonnainen asia?
Rupesi suututtamaan että joku ulkopuolinen tulee kertomaan minulle mitä tunnen. Loukkaantuisitteko tästä? Sanoin tyypille melko suoraan mitä ajattelen. Poikaystäväni vain sanoi että häntä ei haittaa koska hän itse tietää omat tunteensa. Olisin kuitenkin aika loukkaantunut jos oma hyvä ystäväni sanoisi minulle noin.
Oli pakko avautua :D Ja siis, minulla ja poikaystävälläni on vakava ja läheinen suhde, pystymme puhumaan kaikesta ja hän merkitsee minulle todella paljon, joten tuntuu inhottavalta että joku voi sanoa noin, ihan kuin suhteemme olisi vaan jotain teinisähellystä :D Melko turha viesti, mutta haluan tietää teidän näkökantanne :)

pariss    8.2. 22:58 (2/25)

Tiedän siis itsekkin omat ja poikaystäväni tunteet, silti häiritsee että tämän tyypin piti tulla sanomaan minulle näin.. inhottavaa

Sunny_Villa    8.2. 22:59 (3/25)

Kateutta, musta toi vaikuttaa aika pitkältä suhteelta, eikä iätkään liian nuorilta tunnu

Zozie    8.2. 23:05 (4/25)

No pitäköön se mielipiteensä, tehän kuitenki vaa tuntenne tiätte :D Enkä mä sanois et 2v1kk on teijän iässä lyhyt suhde.

Sokeri_hiiri    8.2. 23:57 (5/25)

En loukkaantuisi, koska kuulostaa siltä että tuo on kaverisi ihan yleinen mielipide. Toiset nyt vaan määrittelee erilailla rakkauden, ja hän näyttää ajattelevan että se syntyy vasta usean vuoden yhdessäolon jälkeen. Eli kyse ei varmaankaan ole siitä, että hän ajattelisi teidän olevan teinimäisiä ja epätosissanne.

Hello_kitty    8.2. 23:58 (6/25)

Tossa iässä 2 vuotta ei oo lyhyt suhde, eri asia kymmenen vuoden päästä 2 vuotta ei tuntus varmaan paljoa.

Duvoo    9.2. 00:02 (7/25)

Mielestäni ei ainakaan tuossa kohdin. Mutta tottahan se iän myötä vahvistuu se side <3

rajatilapersoona    9.2. 00:07 (8/25)

Loukkaantuisin. ei toi nyt mikään lyhyt aika kuitenkaan ole. ihan sama onko seurustellu puol vuotta tai kaks vuotta, en mä mitenkää hyvälläkää ottais jos joku tulis sanomaan pokkana että "ei toi oo mitää oikeet rakkautta". Jos se ois sen _yleinen_ mielipide rakkaudesta, vois muotoilla pikkasen erilailla ton lauseen.
Varsinkin jos MUN hyvä ystävä tulis noin kertomaan mulle ja jätkälleni noin, niin se loukkais viel enemmän. En kuitenkaan alottas mitään draamaa siitä, sanoisin myös vaan että kunhan tiiän ite mitä tunnen niin all good.

pariss    9.2. 00:13 (9/25)

No, yleinen mielipide toki, mutta kun sanoin hänelle oman mielipiteeni, hän sanoi minulle suoraan että ei usko minun rakastavan poikaystävääni tai hänen minua. Ymmärrän että hänellä voi olla eri käsitys rakkaudesta, mutta tuo kuulosti kyllä tahalliselta lannistamiselta. Lisäksi hän sanoi minulle, että kyllä monilla on kaatunut suhde vielä kahdenkin vuoden jälkeen, aivan kuin tämä tarkottaisi sitä että meidänkin suhteellemme käy näin. Itse en menisi sanomaan ystävälleni näin, vaikka olisin kuinka eri mieltä.

prompting    9.2. 00:13 (10/25)

Todella epäkohteliasta käytöstä tolta teidän "kaveriltanne". Teidän suhde on kestänyt jo pitkään, kun ottaa huomioon nuoren ikänne. Minustakin tuntuu, että kateellisuudesta tässäkin on kysymys. Älä anna sen kuitenkaan häiritä teidän suhdettanne! :-)

pariss    9.2. 00:16 (11/25)

Ei tulisi kyllä mieleenkään antaa tuon vaikuttaa suhteeseemme, mutta minusta tuo oli kyllä vähän outoa ja törkeää käytöstä. En myöskään nostanut tästä suurta draamaa, kunhan sanoin melko suoraan mitä mieltä olen ja että mielestäni tuo kommentti oli suht ilkeä.

Elaska    9.2. 00:31 (12/25)

Rakkaus ei ole ikään sidonnainen asia, ja kahdessa vuodessa ja paljon lyhyemmässäkin ajassa ehtii alkaa rakastaa toista.

porkkana23    9.2. 00:49 (13/25)

QuoteElaska:Rakkaus ei ole ikään sidonnainen asia, ja kahdessa vuodessa ja paljon lyhyemmässäkin ajassa ehtii alkaa rakastaa toista.Quote

niihä se on..olen ite kateellinen niille ihmisille, jotka osaavat/ uskaltavat rakastua nopeasti. ei se ole mikään juttu joka kasvaa vuosien vieries. se on asia jota tulee lisää ku sitä tuhlaa.

Nightmare^    9.2. 01:03 (14/25)

2 v ja 1 kk ei ole erityisen lyhyt suhde tuon ikäisenä enkä näe mitään syytä sille miksei teidän ikäiset voisi rakastaa toisiaan. En yhtään ymmärrä tämän kaverinne mielipidettä ja ymmärrän ettet pidä siitä, että hän sanoi niin. Saattaisin itsekin hieman hermostua tai ärsyyntyä mikäli rakkauttani tultaisiin epäilemään noin. Mutta ehkä hän ei tarkoittanut henkilökohtaisesti ja tuskin pahalla muutenkaan, joten yritä unohtaa koko juttu. Samahan se loppujen lopuksi on mitä hän ajattelee tai uskooko teidän rakastavan toisianne. Te tiedätte itse tunteenne, se on pääasia.

chaly    9.2. 01:15 (15/25)

mitä helvettiä? no todellaki loukkaantuisin. sitäpaitsi must toi 2v 1kk kuulostaa tosi pitkält ettekä oo yhtään liian nuoria =O

porkkana23    9.2. 01:17 (16/25)

rakkaus on tunne ja tunteisii ei kyl tarvi olla ikää...

jeminn    9.2. 01:39 (17/25)

Saattaisin hiukan kimpaantua siinä tilanteessa tuollaisesta arvostelusta, mutta jättäisin varmaan jutun ihan omaan arvoonsa.. Mutta varmaan joka tapauksessa ärsyttäisi aina jatkossa, kun tulisin näkemään sen kaverin.

lotta1    9.2. 02:29 (18/25)

Kyllä musta on aika törkeetä mennä sanomaan jotain tollasta. Kaks vuotta on melko pitkä aika, kyllä rakkaus kehittyy lyhyemmässäkin ajassa. Kahden vuoden jälkeen sitä paitsi yleensä ollan jo siinä vaiheessa, että voi oikeesti puhua rakastamisesta eikä pelkästä rakastumisesta. Kyllä siinä kohtaa on jo alkuhuuma kaukana takana. Edelliset vetoaa siihen, että tossa iässä kaks vuotta on pitkä aika, kyllä se kaks vuotta on ihan yhtä pitkä aika myöhemminkin. Eiköhän kyseinen jätkä oo vaan kateellinen, ei selvästi ole itse koskaan ollut pitkässä suhteessa, tai sitten on tullut niin pahasti satutetuksi, että on alkanut kyyniseksi.

PAPA_JOE    9.2. 02:53 (19/25)

Naurasin vaan ja antasin olla mielipiteineen, tottakai kritisoisin perusteluja. Tiedän omat tunteeni ja voin sanoa rakastavani poikaystävääni vain vajaa vuoden seurustelun jälkeen. Tai ainakin olen rakastunut :)

sodapop    9.2. 02:57 (20/25)

Minusta aiheetonta ja tökeröä mennä tuohon tyyliin puuttumaan toisten asioihin. Olivat pariskunnan osapuolten ja parisuhteen iät ihan mitkä hyvänsä, ei kukaan voi sanoa mitä tunnette.
En nyt tiedä olisinko loukkaantunut vai ennemminkin nauranut henkilölle päin naamaa, mutta silti minusta hyvin typerää ja mihinkään johtamatonta tuollaista sanoa.

Purjo    9.2. 10:56 (21/25)

Tuossa ajassa on alkuhuumakin jo varmasti mennyt ohi, joten mitenniin ette voisi rakastaa toisanne ? :D Ettekä te kyllä kovin nuoriakaan ole. :)

atnm    9.2. 11:33 (22/25)

Ihmettelisin ja kohauttaisin hartioitani, paskaakos kiinnostaisi jonkun ulkopuolisen mielipide. Varmaan suhtautuisin ko. henkilöön kuitenkin jotenkin varauksella jonkun aikaa ihan vaan siksi, että minusta olisi yllättävää jos minun/kumppanini ystävä katsoisi asiakseen ilmoittaa tuon suuntaisista ajatuksistaan. Odottaisin ystäviemme "kunnioittavan" (en keksi parempaa sanaa) suhdettamme tuollaisenkin ajan jälkeen sen verran, että vaikka sisimmässään ajattelisivatkin noin, he eivät sitä meille tulisi ilmoittamaan. Varmasti rehellisyys on aina hienoa ja totuus kaunis asia, mutta ei kaiken suhteen tarvitse niin brutaalin rehellinen olla.

paranoia    9.2. 13:52 (23/25)

Todennäköisesti loukkaantuisin, 2½ vuotta seurustelua ei oo lyhyt aika ja rakkaus ei ole iästä kiinni. Oon itekki kuullu vastaavaa kommenttii poikaystäväni kavereilta, yhet niistä on jopa lyöny vetoo et milloin tulee ero...

leoparpi    9.2. 14:02 (24/25)

Kuulosti kertomas perusteella, että poikaystäväs ystävä olis kiinnostunut susta ja haluais että teillä menis poikki, että se vois tutustua suhun paremmin.
Se vaan vaikuttaa olevan kateellinen teidän pitkästä suhteesta. :)

marjapiippa    9.2. 15:34 (25/25)

kuulostas vähä siltä et se poikkiksen kamu saattas olla vähä kateellinen tai ihastunu suhu tai jtn. miks se muute rupeis analysoimaa teijjän tunteitaa?
taai sit se on vaa outo...

KESKUSTELE

Tervetuloa!

Voit osallistua Demi.fin keskusteluihin rekisteröitymällä. Jos et ole vielä rekisteröitynyt, tee se tästä.

KATSO NÄMÄ!

915_logo

Demi-tv on lennokas videoblogi! Katso uusin, hassuja hokemia käsittelevä jakso ja vastaa demilän keskusteluista löytyvään gallupiin!

940_vaikuttaa_logo

Äänestä ja voita leffaliput! Mikä Demin tukemista Homma-projekteista ansaitsee 3000 euron palkinnon? www.homma.fi

POSTIA DEMILLE

DEMI-TV

20100310094430DemiTV_osa3

FIILIKSET

Thumb_160x160

Reika

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Thumb_160x160

MaGGaRa_BaGeTTi

oon ihan vitun ilkeä ;)

Thumb_160x160

moioonveera

! neiti ei hutsu, tehtävään kutsu,
ei saa nähdä noin paljoo väkivaltaa muksu.

STARAPÖRSSI

Ulkomaiset
1. Robert Pattinson
2. Lady Gaga
3. Johnny Depp

Kotimaiset
1. Anna Abreu
2. Chisu
3. Cheek
Katso tilanne ja äänestä

APU ON LÄHELLÄ

Ahdistaako? Apua löytyy puhelinsoiton päästä. Avaa auttavien numeroiden ja nettisivujen lista

MITÄ MIELTÄ?

Saavatko vanhempasi tutustua ystäviisi?

Kyllä, esittelen kaverini jos he tulevat meille käymään.

Miksipä ei, jos sattumoisin näkevät toisensa.

Mielellään ei, mutta vanhempani vaativat sitä.

Eivät, ystäväni ovat oma asiani.

Vastaa