Suhteet

millaisissa väleissä olet äitisi kanssa?

chail    8.2. 20:15 (1/76)

en tiedä onko näitä ollut paljonki..

mut kiinnostava tietää...kun monet on niin huonoissa väleissä..

itse olen hyvissä väleissä,ei olla bestiksiä,mutta äiti auttaa aina jos on ongelmia. mut millaista teillä on? musta on surullista,ettei kaikki äidit pidä äitityttä tärkeänä.musta se olisi tosi tärkeätä,varsinkin kun on nähnyt huonon lapsuuden..

täpsykkä    8.2. 20:17 (2/76)

En voi kertoa äidille mitään . Jos menee vähänkään huonosti kokeessa , seuraa vain huutoa ja lyöntejä .. Ja ööö .. riidellään joka ikinen päivä (: Iha sama mitä teen , nii ei kelpaa .. No mitäpä siinä , kun sain tietää et se pettää isää ja isä pettää sitä , nii eipä paljoa ole kiinnostanut puhua niille (:

chail    8.2. 20:19 (3/76)

musta äitinä oleminen on tärkeää...se on perusta kaikelle. mä olen niinkin "tasapainoien" kuin olen äitini takia. tietenkin isä on yhtä tärkeä jos isä on ainoa ja kaikkea.mutta itselläni äiti on tärkeä koska hän on ollut elämässäni läsnä...

anjoviskiisseli    8.2. 20:19 (4/76)

ihan ok.

Paperikuu    8.2. 20:20 (5/76)

Ihan jees väleissä, mutta ei se mun best friend ole. Eli en avaudu sille mielelläni mun asioista. Joskus tulee kränää, lähinnä nää perus kotiintuloajat ja alkoholinkäyttö, mut on se ihan mukiinmenevä.

enneyet    8.2. 20:20 (6/76)

En ole.

lliinuska    8.2. 20:21 (7/76)

ihan kivat välit nykyään, pystyn puhumaan sille kaikesta jos haluan, mutta harvoin hänelle siltikään mitään kerron:D

platypus    8.2. 20:21 (8/76)

mulla ja äitilä on välit ihan hyvin nyt (: se yleensä ymmärtää miun murheet yms, joskus vaa tulee riitaa jos mie puran vihani häneen tai hän miuhun :)

Michelles    8.2. 20:22 (9/76)

Hyvissä :), mitä nyt salaan siltä paria juttua...

vimp    8.2. 20:22 (10/76)

Hyvissä väleissä olen. Meillä on varsin hauskaa yhdessä.

Tocar    8.2. 20:22 (11/76)

joo vihaan sitä ku se ei tehny aborttia yhyhy.
no siis, kai me ollaan ihan hyvissä väleissä luultavasti

näckrosen    8.2. 20:23 (12/76)

Meillä on hyvät välit. En mä hirveästi mitään omia enemmän yksityisiä juttujani kerro, mutta muuten me ollaan ihan.. no normaalisti. Joskus toivon, että me oltaisiin enemmän läheisiä ja puhuttaisiin enemmän tärkeistä henkilökohtaisista jutuista, mutta en sitten tiedä. Ehkä niille ei ole koskaan ollut mitään huutavaa tarvetta. Jos sellainen olisi niin varmasti onnistuisi. :)

chail    8.2. 20:23 (13/76)

joo,tollanen.mullakin jos alkoholisti isäni olisi ollu aina läsnä niin olisin erilainen. mutta pointtina tässä on pohtia äidin merkitystä. en siis milläänlailla vähättele isiä,tai sano että kaikki äidit olisi hyviä.

itse olen vain kiitollinen äidistä. ja siitä,että edes yksi kesti elämää paremmin. haluan kuulla kaikkia.varsinkin kun olen miettinyt sosiaali alaa omaksi,ja tiedän ettei kaikkia voi auttaa,mutta onhan hyvä aloittaa jostain...

saara00    8.2. 20:24 (14/76)

periaatteessa ihan ookoo. tarvittaessa voin kertoa sille kaiken mutta vois meillä tietenki paremminki mennä. nykyää ollaan kyllä paremmissa väleissä ku viime kesä oli yhtä helvettiä, tapeltiin koko ajan mutta kyllä se siitä sit suttaantu

hateu    8.2. 20:25 (15/76)

MÄ rakastan mun äitiä ihan ääärettömästi, mut välil tuntuu et se ei tajuu milt must tuntuu ja mä oon aina se syypäää :( ei toki aina mut joskus.. mut kyl voin puhuu sille melkeempä kaikest ja joskus meil on tosi hauskaaki (: <3

chail    8.2. 20:26 (16/76)

ja siis en tässä tarkota mtn pahaa,ton kirjotin tohon ekaan:)) mulla vaan ihanaa kun äiti on ollut lähellä,isä sitten luonut kaikki pahat jutun mun mielestä...

EMILIAA    8.2. 20:26 (17/76)

no mulla ja mun äitillä on vähä vaihtelevat välit mutta kuitenki iha hyvät. voin kertoo sille monista asioista mutta en kaikesta... se vaan välillä ärsyttää ko äiti ja isi ei oikeen älyy et oon kasvanu enkä oo enää samanlaine ko pienenä nii ne kohtelee mua välillä ko 8 vuotiasta eikä anna tarpeeks omaa tilaa. mut yleensä hyvät välit onneks (:

rainbowchild    8.2. 20:28 (18/76)

Hyvät välit, vaikkei kaikesta puhutakkaan. :)

ahvenn    8.2. 20:29 (19/76)

Hyvät välit meillä on mutta en kerro sille oikeen mitään eikä tuo tarkota et meillä ois huonot. Mutta eipä paljoo henkeviä puhuta mutta silti hyvä välit on =)

nitaaa    8.2. 20:31 (20/76)

Oon äitini kanssa hyvissä väleissä. Pystyn kertoon sillle melkeinpä mitä vaan ja meillä on hauskaa yhdessä ! Äiti on arvostuksen ansainnu ja ihmettelen jos joillakin on muka "huono" äiti ja äiti pilaa elämän. Omakin asenne vaikuttaa! :)

Locoo    8.2. 20:33 (21/76)

Helvetin hyvissä väleissä ollaan. Pystyn puhumaan sille kaikenlaisia asioita. Äippä on paras. ♥

Sunsilk_    8.2. 20:38 (22/76)

Äiti on alkoholisti. Välit on parantunu sen jälkeen kun muutin pois kotoa kun ei tarvii kattoa sitä koko aikaa.

chail    8.2. 20:39 (23/76)

mikä siinä on ettei äidille pysty puhumaan kaikesta? En siis itsekään,mut eikö nuorten kannalta ole parempi et vanhemmilta saa mahdollisimman vahvaa tukea?itsekin olen miettinyt,miksen pysty?

KIRSIKKATOMAATTI    8.2. 20:40 (24/76)

Jollaki tavalla musta on outoa että jotku sanoo et äiti on paras kaveri. Tai ite en ainakaan haluais olla äidin kanssa sillä tavalla, äidin kuuluu olla ÄITI. Mutta kukin tavallaan, kaikella rakkaudella mä tuon sanoin.
Ite oon äidin kanssa ihan kohtuullisissa väleissä. En voi puhua sille kyllä oikeestaan asioista mutta eipä se mua haittaa. Se vaan on semmonen... äiti. Ehkä haluisin parantaa meiän välejä hiukan et voisin esim. puhua sille paremmin mut kyl tää kelpaa :) ♥

dulla_maija    8.2. 20:40 (25/76)

Rakastan äitiäni yli kaiken. Meillä on todella hyvät välit, enkä tiedä mitä tekisin, jos hänelle sattuisi jotain.

SinSa    8.2. 20:42 (26/76)

Tosi hyvissä väleissä ollaan (:
Voin kertoo sille melkee kaikesta.
Äiti on mulle tärkein henkilö mun elämässä.

salamga^    8.2. 20:43 (27/76)

Mulla on todella hyvät välit äitiini mutta ei se just oo tollanen mitä Kirsikkatomaatti sano että äiti on paras kaveri, ne on just sellaset äiti&tytär välit. Äiti huolehtii musta ja huutaa aina välillä jostain jutuista. Mutta rakastan äitiä tosi paljon

henzzu^^    8.2. 20:44 (28/76)

Äiti on mulle tosi tärkeä!
Sen kanssa itketään ja nauretaan ja sille voi oikeesti sanoa mitä vaan. Maailman paras<3 Se on mun läheisin ihminen, kaveri, äiti, esikuva, idoli, paras<3 :)

Pimatsuko    8.2. 20:54 (29/76)

Tutustuin äiteeni vasta 5,5 vuotta sitten eli ollessani 19-vuotias. Sitä ennen pidin äitiäni jonain jumala-hahmona ja odotin sitä hetkeä kuin kuuta nousevaa, että voisin rakentaa sillan uudelleen välillemme. Rakensin sen sillan ja nyt olen polttanut sen sillan. Pitkin tätäkin viikkoa äitee on yrittänyt soitella, mitä luultavammin ympärikännissä niin kuin aina, mutta en ole vastannut. Olen miettinyt vaihtoehtoja, kuinka voisin hänet pelastaa, mutta taidan olla toivoni jo menettänyt. Enkä edes tiedä onko se minun asiani. Ehkä teen hänelle nyt sen, mitä hän teki minulle aikoinaan. Näimme sattumalta ruokakaupassa kerran, kun olin noin 13-14-vuotias ja hän vain sanoi "en mä osaa sulle mitään sanoa" ja käveli pois. Viimeksi, kun hänen puheluunsa vastasin, niin kuulin vaan kunnon marttyyriäänellä "minä hylkäsin sinut kerran, nyt on sinun vuorosi hylätä minut".

prompting    8.2. 21:33 (30/76)

Minulla ja äidilläni on todella läheiset välit. Kerrotaan toisillemme asioita, puitaan niitä yhdessä ja autetaan toisiamme. Enemmänkin minä pyydän aina apua äidiltäni ja saankin sitä aina. Äiti on mun tuki ja turva ollut aina ja tulee aina olemaan. Äiti on aina hyväksynyt mun päätökset ja tukenut mua kaikessa. :)

jokuellu    8.2. 21:39 (31/76)

Ihan hyvissä väleissä lähestulkoon heti sen jälkeen, kun muutin pois kotoa. Välimatka tekee hyvää ja joskus viikonloppuisin lähestulkoon vaadin, että pääsen käymään niillä. :D

laurraaa_5    8.2. 21:42 (32/76)

Tällä hetkellä niin paskoissa väleissä etten oo ennen ollu. Mun vika mutta tuntuu vaan joskus että oikeesti vihaan sitä. Hmmm ja tiiän että ei nää välit tästä ainakaan paremmaks muutu tässä lähiaikoina...

Zozie    8.2. 21:56 (33/76)

Me puhutaan säästä ja siitä, mitä tänään syödään. En mä oo pitkään aikaan kertonu sille omista asioistani mitään, ei se oikeestaan ees tunne mua. Koenumeroista voin sille (yleensä) avoimesti puhua, ja that's it.

DemiGirl_^    8.2. 22:00 (34/76)

en tuu toimeen ollenkaan. ootan vaa et pääsis muuttaa veks himast.

kardemumma    8.2. 22:02 (35/76)

Nojoo ihan ok. Se ei enää tunne mua, ei puhuta ikinä mitää muutaku mitä syödään ja tämmösiä. En kerro sille ikinä jos mulla on jotain "huolia" tai mitää. Muttei me riidellä tai semmosta.

TalkToTheHand    8.2. 22:04 (36/76)

No ootan kyl nii pal et pääsen muuttaa himast pois. Mut siis on se nyt iha ok, ei kauheesti valita mut mua vaa vituttaa ylipäätää koko ihmise olemassa olo : D ku en pysty oikee puhuu sil ollenkaa, káuheen etäisiä ollaan.

LOVE_    8.2. 22:07 (37/76)

no se vähä vaihtelee ku välil vittuilen oikee urakal ja haukun sitä mut sit taas välil puhutaa melkee mistvaa ja välil mul onki tosi pahamieli ku huudan ja haukun sitä :( mut mul on aina ollu sillee et en ikin pärjäis ilman sitä<3

Live_Wire    8.2. 22:09 (38/76)

Niin läheiset välit kun voi vaan olla. Me aavistetaan toisteemme ajatuksetkin =) Mä rakastan mun maailman ihaninta äitiä! Ja tiedän, et se välittää musta yhtä paljon.

remember    8.2. 22:10 (39/76)

Hyvissä väleissä :) En erityisemmin kerro huolistani, paitsi kouluongelmistani :D Joskus riidellään mutta sovitaan aina. Maailman paras äiti :)

KazQ    8.2. 22:11 (40/76)

Äiti on mulle tärkeimpiä ihmisiä maailmassa. Joskus silti tuntuu et äiti on kauheen etäinen, et sitä kiinnostaa oikeestaan kaikki muut jutut ku mä. Joskus taas sen kanssa on tosi hauskaa ja tuntuu siltä et se on tosi läheinen mulle. Jotenki vaihtelee tosi paljon. Me ei riidellä paljon, vaan joskus vaa tuntuu ettei se ees tunne mua. Ei sil oo aavistustakaan, miten pahassa jamassa mä oon. Kun oon sanonu et oon iha okei, se usko. Kaikki muut ei usko.

nukkekoti    8.2. 22:12 (41/76)

Hyvissä väleissä ollaan. Olen aina voinut luottaa äitiin ja siihen, että jos on vaikeaa niin äiti auttaa. Sille voi kyllä kertoa ihan mitä tahansa. Se on ihana. :)

Polluro    8.2. 22:16 (42/76)

tosi hyvissä väleissä<3

CantStopWontStop    8.2. 22:24 (43/76)

ihan jees :)

Oxford    8.2. 22:26 (44/76)

Meillä on tosi hyvät välit, voin kertoa sille kaikesta ja se on auttanut mua ja poikaystävää tosi paljon kaikissa jutuissa ja ollut tukena.
Kyllähän meillä välillä menee sukset ristiin ja siinä on ärsyttäviäkin piirteitä mitä en vaan voi ymmärtää ja on myös jotain tekoja mitä en voi hyväksyä.
Tosin meillä on hyvät välit kunhan ei olla liian kauan saman katon alla.

desolation    8.2. 22:41 (45/76)

Ihan hyvissä, mut ollaan me paremmissakin oltu.
Äiti kertoo aika paljon juttuja mulle ja mä sille, esimerkiks kaikista poikaystävistäni ja poikajutuistani oon sille kertonu, ni ei oo sit tullu mitää ihmettelemistäkää jos jään johonki kaupunkii tms :--)

liuliu    8.2. 23:07 (46/76)

en oikeen tiiä, kaikki kaveri sanoo, että joo pystyn puhuu äidille kaikesta etc.
ite en pysty, en kyllä muillekkaan kavereille kauheena.
sitte jotenkin, en uskalla sanoo sille jotai että voinko lähtee pe sinne ja olla siellä esim 22 saakka, ko tulee heti sanomista, etttä no isä tulee hakee 21 se on sun kotiin tuloaika, niin sitte sanon vaa, että joo meen esim. liisalle, ja siellä liisa saa olla niin pitkään saakka kuin haluaa.
eli en tiiäonko mitenkää erityisen hyvät, koska se aina sanoo mulle jotai, sitte huudan tai korotan ääntä, se huutaa ja sitte meen omaa huoneeseen ja alan itkee.
oonn niin herrkkä, eli suomeksi se ei tiä mun jutuista paskn vertaa

wishandhope    8.2. 23:17 (47/76)

Quotelliinuska:ihan kivat välit nykyään, pystyn puhumaan sille kaikesta jos haluan, mutta harvoin hänelle siltikään mitään kerron:DQuote

lisäksi asun isäni kanssa.

lotta1    8.2. 23:20 (48/76)

Mulla on aina ollut aika hyvät välit väitiin. Missään välissä ei oo ollu huonot välit, mitä nyt teininä en ehkä kertonu sille niin paljon asioita. Nykyisin pidän äitiä hyvänä ystävänäni, vaikken tietysti kerro sille ihan kaikkea mitä ikäisilleni kavereille. Mutta on outoa, jos ei olla yhteyksissä vähintään kerran viikossa. (En siis enää asu kotona)

kermaperse    8.2. 23:25 (49/76)

Hyvissä väleissä nyt viimeiset pari vuotta, kun olen asunut omillani. Äiti on rakas ja tärkeä, aina olen ollut äidin tyttö. Meillä vaan ei kauheasti tunteita näytetty kuin ihan pienenä ja siinä asiassa tahdon tehdä mahdollisten omien lasten kohdalla muutoksen. Rakkautta pitää kertoa ja näyttää. Oli meillä aika vaikeat ajan murrosiässä, mutta nyt kaikki on paremmin kuin koskaan. Tosin äidin yleinen hölmöys, yksinkertaisuus ja "tyhmyys" raivostuttaa välillä..

plop    8.2. 23:25 (50/76)

Aina ollaan oltu todella läheisiä. Teini-iässäkään ei äitin kanssa ollu juuri mitään ongelmia. Nyt 23-vuotiaana on usein tosi kova ikävä äitiä <3 Jos ei ihan joka päivä nähdä, niin ainakin soitellaan. Pystyn puhuun mistä vaan ja hän mulle. Äiti on paras <3

Duvoo    8.2. 23:45 (51/76)

No se on paikoin aika rasittava mut semijees :3

Hello_kitty    8.2. 23:56 (52/76)

Se neuvoo joskus vähän liikaa ja on välillä pahalla tuulella, mut ei asuta saman katon alla niin se kompensoi vähäsen. Voin kertoo sille kaikesta kaiken ja se neuvoo parhaansa mukaan, mut mun puheripuleita ja "pikkulapsen innostuksia" se ei jaksa kuunnella :D

NotOkay    8.2. 23:56 (53/76)

QuoteLocoo:Helvetin hyvissä väleissä ollaan. Pystyn puhumaan sille kaikenlaisia asioita. Äippä on paras. ♥Quote

scarletmara    9.2. 00:01 (54/76)

Tärkein ihminen ja vaikuttaja elämässäni. Veljeni ja isäni ovat minulle tärkeitä, mutten korosta heille sitä usein ja riitelen heidän kanssaan huomattavan usein enkä toisaalta ole muutenkaan heidän kanssaan muutenkaan niin läheinen kuten äitini. Häntä minä eniten tässä maailmassa välillä ajattelen, toisaalta aivan luonnollisesti. Asun nykyisin yli viiden sadan kilometrin päässä kotoa, mutta äidille soittelen kaikista eniten, enemmän jopa kuin kavereilleni, mutta heille lähinnä tekstaan ja nään kasvokkain.

Aivan kaikkea en ole äidille tietenkään kertonut, mutta en kerro kaikkia asioita kaverillenikaan, kukaan ihminen ei tunne minua ja ajatuksiani edes 50 prosenttisesti, mutta äiti kyllä läheisimmin.

smokecloud    9.2. 00:15 (55/76)

Mulla on toisinaan hyvät välit mun äitiin ja sit taas välillä otetaa yhtee aika rajusti.
Isän kanssa mä en paljoakaa juttele.
Oon muutenki kuullu, et isät ja tyttäret ei yleensä oo paljoakaa tekemisissä sillee, koska äidille on tyttären helpompi puhua vai...?
Mä en kyllä mielellään puhu kummankaan kanssa ainakaan mitää kauhee henkeviä asioita, koska ei ne sinäänsä muo ymmärrä, käsittää vaa asiat aina vääri.

asfaltti    9.2. 00:17 (56/76)

Quotehateu:MÄ rakastan mun äitiä ihan ääärettömästi, mut välil tuntuu et se ei tajuu milt must tuntuu ja mä oon aina se syypäää :( ei toki aina mut joskus.. mut kyl voin puhuu sille melkeempä kaikest ja joskus meil on tosi hauskaaki (: <3Quote

sama

Tassu    9.2. 00:26 (57/76)

Todella hyvissä. Rakastan äitiäni ylikaiken ja hän on tärkein ihminen elämässäni. Tulemme hyvin toimeen ja pystymme puhumaan mistä vain.

HhelloKitty    9.2. 00:29 (58/76)

iha ok. paitsi sitä ei vittuakaa vois kiinnostaa mun sairaus. et on siin ja äiti sanon minä

lataamisvirhe    9.2. 00:35 (59/76)

Huonoissa

Nightmare^    9.2. 00:51 (60/76)

Me olemme äidin kanssa hyvissä väleissä. Hän on sekä tärkeimpiä että läheisimpiä ihmisiä elämässäni. Pystyn puhumaan hänelle hyvin monista asioista ja hänen kanssaan on usein myös kivaa. Meitä naurattaa samat jutut ja on mukava jutella äidin kanssa niitä näitä.

Riitelemme kyllä aika paljon vastapainoksi. Se ei kuitenkaan ole sellaista niin vakavaa etteikö asioita saisi aina sovittua. Useimmiten kun riidat kuitenkin johtuvat arkisista pikkuasioista.

Mintukarpalo    9.2. 02:15 (61/76)

Huonoissa väleissä, ollaan 100% erilaisia luonteeltamme eikä mulla oo mitään sanottavaa sille. Tai olis mut ei sellasta minkä sen sais ymmärtämään.
Se pitää mua toisena aikuisena ja kun en käyttäydy sen mukaisesti, oon kuulemma lapsellisempi kuin kukaan mun ikänen.
Tuntuu et kun yritän puhua sille järkevästi jotain ( pakko välillä saada jollekkin kertoa esim päivän tapahtumista) , vastaukseksi saa jotain pinnallista lässytystä mistä reaktio on sellanen "o_o ois pitäny pysyä hiljaa"

Jos riidellään, se saattaa sanoa sellaista ku et se vihaa mua ja haukkuu mun kaverit, ja toivoo etten ois syntynykkään ja katuu et hankki mut. Syyttää mua ongelmistaan, eikä halua nähdä mun itkevän, ikinä. Siihen ei oo sen mielestä koskaan mitään hyvää syytä ja lapsellisuuden huippu.

Mun ongelmat on sen mielestä kaikki oikein mulle ja johtuu musta itsestäni.

En tiedä miten voisi vielä huonompi äiti olla, se on vielä lapsena hemmotellut mua ja kuskannut kaikkialle ulkomaille, en tiedä miten vielä huonommin lapsen voisi kasvattaa.

Jos joskus saan lapsen en halua kuulla MITÄÄN sen neuvoja, hyvä et annan sen nähdä sitä lasta koskaan.

Mintukarpalo    9.2. 02:19 (62/76)

Yleensä perheissä nuoren annetaan olla nuori ja osoittaa mieltään yms, meillä ei ikinä. Jos joku riehuu ja sitä kuunnellaan, se on äiti. Mun on pitänyt pienestä asti hiljentyä eikä sanoa mitään vastaan, ellen oo halunnu sen katkasevan jotain verisuonta päästään.

Äidin takia oon usein hermostunut ja epävarma, en vahva ihminen. Jos joku haukkuisi, sulkeutuisin vaan itseeni.

Mintukarpalo    9.2. 02:21 (63/76)

Ja vielä se, että äiti pakotti mut muuttamaan kauas kavereistani ja pilaa mun elämän nyt vielä niin hyvin kuin pystyy ennen kuin pääsen muuttamaan pois.

Että tälläistä meillä.
En ikinä voisi sanoa et rakastan äitiäni, ajatuskin on ehkä naurettavin ikinä. Yhtä hyvin voisi sanoa et hämähäkit on söpöjä.

Mintukarpalo    9.2. 02:25 (64/76)

Oon nytkin parin viime viikon aikana itkenyt melkein joka ilta elämääni, äiti ei tiedä mitään.

Yks päivä oli niin huono olo et makasin iltapäivään saakka sängyssä kun en vaan halunnut nousta ylös. Äiti tuli "no väsyttääkö mee lenkille niin piristyt :))"
Jos sanoisin sille jotain tästä, se sanois et se ei jaksa mua enään ja pilaan sen elämän täysin.

Mun muutaman kaverin haukkumista en vaan voi antaa anteeksi, kaverit on mulle tärkein asia elämässä kun perhe on niin hajalla.

Jos nyt lopettaisin.

lumikeiju♥    9.2. 02:52 (65/76)

Liian hyvät välit. Puuttuu liikaa mun elämääni, vaikka antaakin itse tehdä päätökset. Nyt kun asun omillani, soittelee myös todella usein, lähettää sähköpostia yms. Pystyn kyllä puhuun liki kaikesta mahdollisesta äitini kanssa. Hän vaan on todella ylisuojelevainen.

lumikeiju♥    9.2. 02:54 (66/76)

Quotesmokecloud:Mulla on toisinaan hyvät välit mun äitiin ja sit taas välillä otetaa yhtee aika rajusti.
Isän kanssa mä en paljoakaa juttele.
Oon muutenki kuullu, et isät ja tyttäret ei yleensä oo paljoakaa tekemisissä sillee, koska äidille on tyttären helpompi puhua vai...?
Mä en kyllä mielellään puhu kummankaan kanssa ainakaan mitää kauhee henkeviä asioita, koska ei ne sinäänsä muo ymmärrä, käsittää vaa asiat aina vääri.Quote

mun taas on todella helppo puhua iskälle. Se tajuaa, ja osaa tukea aivan uskomattoman hyvin.

AmericanDream^^    9.2. 07:13 (67/76)

Quoterainbowchild:Hyvät välit, vaikkei kaikesta puhutakkaan. :)Quote

wikilii    9.2. 09:00 (68/76)

Mä oon oman äitini kaa tosi läheinen. Sille voin kertoo ihan mitä vaan! Välillä kyllä tuntuu, et on outoo kun on niin läheinen äitinkaa, ku ees bestiskään ei varmaan oo niin hyvis väleis äitinsä kans. Joo mulle tulee äitin kaa usein( ei tosiaankaan jokapäivä) riitoja, koska me ollaan niin samanluoneteiset! Toki äiti yrittää olla riitelemättä paljon mun kaa.. Nykyään on parempi, ku mä hoitelen välil tupaa ni ei aikusetkaan oo töitten jälkeen niin väsyneitä. Isän kans mä en paljon juttele, mut mä tiiän et voin sanoo sile ihan mitä vaan ja millon vaan! Yleensä riitoja tulee kun kaksi sisartani( sisko 11-W ja poika 8-W) kiusaavat ja härnäävät. eihän aikuset silleen voi mitään pienempiä syyttää ku aina syyllinen on se vanhin!8)

rumiluskumilus    9.2. 09:08 (69/76)

Ei olla kovinkaan hyvissä väleissä. Äiti on tehny paljon sellasia asioita joita en voi antaa sille ikinä anteeks.

lauraliina    9.2. 09:16 (70/76)

Quoteprompting:Minulla ja äidilläni on todella läheiset välit. Kerrotaan toisillemme asioita, puitaan niitä yhdessä ja autetaan toisiamme. Enemmänkin minä pyydän aina apua äidiltäni ja saankin sitä aina. Äiti on mun tuki ja turva ollut aina ja tulee aina olemaan. Äiti on aina hyväksynyt mun päätökset ja tukenut mua kaikessa. :)Quote

Sama juttu miulla <3
En tiedä miten selviäisin, jos äidille sattuis jotain!

Brainchild    9.2. 09:27 (71/76)

se kans on sellasta vuoristorataa että vähempiki riittäis -.- ihan kiva se on joo, mutta riidellä on pakko joka helvetin päivä vaikkei kunnon syytä edes olis. inhoon sitä kun se utelee mun asioita ja juoruaa kaiken heti muille sukulaisille... ja jos en suostu sille jotain yksityisasiaani kertomaan niin se loukkaantuu verisesti. ymmärtäisin jos oisin vielä 15 tai jotain muttakun oon melkeen 20.

MORGI    9.2. 10:31 (72/76)

QuoteNotOkay:QuoteLocoo:Helvetin hyvissä väleissä ollaan. Pystyn puhumaan sille kaikenlaisia asioita. Äippä on paras. ♥QuoteQuote

Demimonde    9.2. 10:47 (73/76)

Olen paljon paremmissa väleissä mutsini kuin faijani kanssa. Enkä tiedä, mistä tämäkin johtuu, mutta jotenkin mulla on aina paljon luottavaisempi olo mutsin kuin faijan kanssa ollessani (vaikkakin ennen, vielä joskus n. 10 vuotta sitten, olin paljon läheisempi faijan kuin mutsin kanssa).

Eli lyhyesti sanoen, olen mutsini kanssa nykyään tosi hyvissä väleissä. <3

^Schwarz    9.2. 10:56 (74/76)

Tosi hyvissä väleissä, toisin kuin isäni kanssa.

Sam_Dean    9.2. 10:59 (75/76)

Oon hyvissä väleissä äitin kanssa :)

Beinesteac    9.2. 11:00 (76/76)

Quoterainbowchild:Hyvät välit, vaikkei kaikesta puhutakkaan. :)Quote

KESKUSTELE

Tervetuloa!

Voit osallistua Demi.fin keskusteluihin rekisteröitymällä. Jos et ole vielä rekisteröitynyt, tee se tästä.

KATSO NÄMÄ!

915_logo

Demi-tv on lennokas videoblogi! Katso uusin, hassuja hokemia käsittelevä jakso ja vastaa demilän keskusteluista löytyvään gallupiin!

940_vaikuttaa_logo

Äänestä ja voita leffaliput! Mikä Demin tukemista Homma-projekteista ansaitsee 3000 euron palkinnon? www.homma.fi

POSTIA DEMILLE

DEMI-TV

20100310094430DemiTV_osa3

FIILIKSET

Thumb_160x160

pomelo

♥ MJ

Thumb_160x160

chokola

Stressaa yhteishakuu :SSSSS

STARAPÖRSSI

Ulkomaiset
1. Robert Pattinson
2. Lady Gaga
3. Johnny Depp

Kotimaiset
1. Anna Abreu
2. Chisu
3. Cheek
Katso tilanne ja äänestä

APU ON LÄHELLÄ

Ahdistaako? Apua löytyy puhelinsoiton päästä. Avaa auttavien numeroiden ja nettisivujen lista

MITÄ MIELTÄ?

Saavatko vanhempasi tutustua ystäviisi?

Kyllä, esittelen kaverini jos he tulevat meille käymään.

Miksipä ei, jos sattumoisin näkevät toisensa.

Mielellään ei, mutta vanhempani vaativat sitä.

Eivät, ystäväni ovat oma asiani.

Vastaa