Suhteet

osaako poikaystäväsi yllättää?

j3ah    7.2. 18:52 (1/47)

Niin, eli onko poikaystäväsi yllättänyt sinut jotenkin jollain ihanalla ennalta arvaamattomalla teolla? Mun poikaystäväni on ihan kaavoihin kangistunut, koskaan ei mitään kivaa oo järjestänyt :D

moon_wolf    7.2. 18:54 (2/47)

Ei tuokaan varmaan hirmusti ole yllättänyt, paitsi petipuuhissa ;D :DDD

Molla_barbu    7.2. 18:56 (3/47)

On se joskus mutta ei oo nyt pitkään aikaan.haluttas jotain romanttista yllätystä.. :D

mins    7.2. 18:57 (4/47)

Ei :-------------( ois ihanaa ku se joskus veis ihan extempore johonki syömää tai leffaa tai vaikka luistelee tai pulkkamäkee tai ihan mitä vaa. Mä oon aina se joka tekee yllätyksii meijän suhteessa ;<

Ruusunkieli    7.2. 19:00 (5/47)

Mitään muuta se ei osaakaan kun yllättää. :D

MMAX    7.2. 19:01 (6/47)

se jaksaa yllättää aina. ♥

epätoivoinenpaska    7.2. 19:06 (7/47)

mikä poikaystävä

:---(

juha_tuska    7.2. 19:12 (8/47)

Mun yrittää ainakin. :D Osti viimeks mulle ''salaa ja huomaamatta'' hupparin, mut se on niin surkee pitämään pokkaansa, et arvasin heti. :D Kokeilin sitä hupparia kaupas ja sit jätin hyllyyn ku ei ollu rahaa siihen ja jätin poikkiksen sinne ostaa itelleen paitaa nii tää tulee sielt sillee tosi myhäillen. :----D Sit se kaivo sen hupparin laukustaan linja-autossa ja anto mulle. :D Taisin pilata sen ilon ku hihkasin ''MÄÄ ARVASIN'' :(

LittleRat    7.2. 19:14 (9/47)

kyllähän se.. on ilmestyny tänne useamman kuin kerran ihan ilman että osasin arvata.. mukavaahan se on

napaleon    7.2. 19:18 (10/47)

Quoteepätoivoinenpaska:mikä poikaystävä

:---(Quote

NIIN, MIKÄ SE ON? :(

nukkekoti    7.2. 19:23 (11/47)

Osaa! Ollaan kaukosuhteessa ja pari kertaa on tullut tänne ihan yllättäen sanomatta mitään. On vain yhtäkkiä ilmestynyt tuonne oven taakse. :p Ja sitten se ostelee mulle kaikkia kivoja yllätyslahjoja aina välillä. :)

Illyria    7.2. 19:26 (12/47)

Ei se ikinä oikeen yllätä mua millään, ääneen miettii mitä ostais mulle lahjaks aina tyyliin jouluna tai synttäreiks eikä tee mitään salamyhkäistä. Viimevuonna synttäreiden aikaan se kerto mulle etukäteen et ostaa mulle mp3-soittimen! Ok, se oli tosi ihanaa että se tuhlasi rahaa sellaiseen mistä mä voisin tykätä ja propsit siitä :)
Mutta yllättää se ei osaa :(

FeliciaB    7.2. 19:30 (13/47)

ei ole ihan hirveesti ehtinyt yllätellä, mutta yllätyslahjoja olen kyllä saanut : ) se on vaan niin huono olemaan salaperänen, että olen tiennyt aika hyvin jo etukäteen että saan jonkun lahjan :D olishan niitä yllätyksiä kyllä kiva saada useemminkin !

Safeme    7.2. 19:33 (14/47)

Toi hän kerran ruusun :) On hän muuten yrittänyt yllättää, muttei ole oikein onnistunut niissä, hän kun on niin ennalta-arvattava :D <3

Kaukkari    7.2. 19:34 (15/47)

Ei.

Intoxication    7.2. 19:46 (16/47)

Eipä se juuri yllätä. Joskus osti mulle karkkia :D

^DELETE    7.2. 19:49 (17/47)

QuoteMMAX:se jaksaa yllättää aina. ♥Quote

prompting    8.2. 00:25 (18/47)

Poikaystäväni yllättää mut ihan pienillä teoilla useinkin. En tarvitse mitään lahjoja tms yllättyäkseni.

jenniy    8.2. 00:32 (19/47)

ei

cindyy_    8.2. 00:33 (20/47)

Mun poikaystävä tekee aina yllätyskäyntejä ja joskus jos tietää että mulla on paha mieli tai muutenkin niin se tuo suklaata tai sipsiä, ainaa semmosta mistä se tietää että tykkään 8)) joskus se kirjottelee ihan runoja ja piirtelee jotain kuvia yms =) mut se osaa kyllä olla romanttinen ja yllättäää aina positiivisesti :) harmittaa vaan kun itte oon aika huono noissa yllätyksissä..

nestesaippua    8.2. 00:40 (21/47)

QuoteKaukkari:Ei.Quote

Vaikka haluisin. Blaaaarrrggh.

Mörriäinen    8.2. 00:41 (22/47)

Poikaystävä? :(

Psykiatri    8.2. 00:49 (23/47)

Ei ole enää, ennen se kyllä yritti, mutta arvasin aina, kun olen tämmöinen "pitää tietää kaikki" -tyylinen.

tigi    8.2. 00:54 (24/47)

Siihen mä siinä ihastuinki ! tai siis yks niistä ominaisuuksista :p Se on semmonen villi seikkailijaluonne hullulla mielikuvituksella ni se on keksiny ja järkänny kyl vaikka mitä eri juttuja millä on onnistunu yllättää :D retkiä, lahjoja, yllätyssynttärit, lempibändin konserttiliput, illallisia, yllätysvisiittejä ja vaikka mitä! Suhteen alussa varsinkin tuli niitä romanttisia ylläreitä :> no kyllä se nykyäänkin sopivin väliajoin :) voi ku tuli kaikkii ihanii muistoi mielee, on se kyl aivan mahtava tyyppi♥

sodapop    8.2. 01:53 (25/47)

Kyllä hän on minua yllättänyt, asioilla kuten odottamattoman söpöllä joululahjaidealla, joskus erityisen ihanalla ja omalta osaltaan uudenlaisella seksillä, suloisilla ideoilla yhteisiin puuhiin liittyen jne.
Mitään varsinaisia yllätyksiä hän ei kuitenkaan ole tähän mennessä järjestänyt, eikä ostele muuten vain lahjoja ja esimerkiksi viedessään minut ulos syömään, hän ei juurikaan dominoi tilannetta, vaikkakin riisuu takkini, availee ovet ja on muutenkin täysin herrasmies.

Toisinaan tietysti kaipaisin ehkä yllättäviä illallisia, lahjoja tai erikoisempaa ohjelmaa juhlapäivien ulkopuolellakin, mutta olen aina ollut tyytyväinen siihenkin, että käyttäydytään todella kohteliaasti ja osataan antaa ainakin niille juhlapäiville arvoa ja huomioidaan pienissä arkisissakin asioissa.
Loppujenlopuksi, ainakin omat mieltymykseni tuntien, lahojen ostelu tai yllätysillalliset ja -hotelliyöt yms. saattaisivat helposti turruttaa ja mennä ylikin...

ze_ni    8.2. 16:35 (26/47)

Asun yhdessä kaveripojan kanssa, hän on kehittänyt ihania yllätyksiä, mm. kun olin työmatkalla Lappeenrannassa, niin hän oli ostanut meille uudet olohuoneen verhot. Olohuoneen pöytä ilmestyi saman lailla ylllätyksenä mun työpäivän aikana :)

Välillä hän epäilee, että olen suuttunut jostain tai sitten olen oikeastikin motkottanut jotain illalla -> seuraavana päivänä on töistä tullessa siivottu ja käyty kaupassa. Tuollaiset pienet arkisetkin jutut piristää tosi paljon kun tulee itse väsyneenä kotiin ja joka paikassa onkin ihanan puhdasta.

wasd1    8.2. 17:22 (27/47)

ei >:O

rememberme    8.2. 17:25 (28/47)

Quoteepätoivoinenpaska:mikä poikaystävä

:---(Quote

Florecimiento    8.2. 17:27 (29/47)

Osaa se <3

kulmakivi    8.2. 18:00 (30/47)

osaa se! joskus ku oon niille koulusta menny aikasemmin, niin pöydällä on ollu karkeista koristeltu sydän. Ja joskus ku aamulla oon niiden kautta lähteny lääkäriin, niin se on tehny aamupalan mulle :)

Ja syksyllä kun olin osastolla niin sieläki se jakso käydä. Vaikka niiltä matkaa meille kyllä oli :D Se tuli vaikka oli koeviikkoja ja vaikka mitä menoja :D Ja muutaman kerran se tuli yllättäenki. Tuli ja kysy hoitajalta että missä mä oon, että olis mulle luumuja <3

ShinyHappy    8.2. 18:28 (31/47)

Juu, kyllähän tuo yllättää aina :-D esimerkiksi anteliaisuudellaan: käytiin vkl Helsingissä ja sunnuntaina Ikeassa. Näin siellä sellaisen TOOOOSI hienon taulun mikä maksoi huimat 70€. Näytin sitä kullalleni ja totesin että vitsi jos ois rahaa niin kyllä ostaisin sen. Kiertelin kattelemassa muita tauluja ja olin jo lähdössä siltä osastolta pois kun kulta kysyi että haluanko sen taulun mitä olin aikaisemmin katsellut. Sanoin että joo, JOS olis rahaa. Kulta sitten sanoi että hän voi sen minulle ostaa o.O olin vaan monttu auki jonkin aikaa.

Nyt se taulu sitten koristaa seinää! ♥

läurää    8.2. 18:50 (32/47)

joka päivä se yllättää jotenki =) joskus se vaa innostuu yhtäkkiä ja rupee pussailee ja sit yks päivä ko olin kipee ja tää kävi meil ni toi mulle suklaalevyn (: sitko oli joulu ni olin sanonu sille ettei ostais mitää ni ko menin niille ni tää vaa "katoppa mitä tossa mun sängyllä on" =)) sit siin oli sellane lahja<3 ihana

Inatriina    8.2. 18:52 (33/47)

yllätyin (ja ilhaduin!) jo siitäkin kun yks aamu keitin sille kahvia ihan silmät ristissä ku se menee niin ajois töihi niin sit se tuli pussaamaan mun niskaa yllättäin.

Xsiina    8.2. 20:50 (34/47)

Osaa, niin hyvässä kun pahassakin.

TalentY    8.2. 20:52 (35/47)

Joo ei se oikeen... mut ennemmin kai näin ku et se yllättäis huonolla tavalla :P

tonnikalamursu    8.2. 20:56 (36/47)

ei. enää.:(

Marusha    8.2. 20:56 (37/47)

Harvemmin. Tosin en mäkään keksi sille mitään yllätyksiä.

ballsack    8.2. 20:56 (38/47)

Se lähetti viestin kesken mun koulupäivän että "Mulla on sulle yllärilahja, hahaa nyt et malta oottaa" ja sit menin niille ja se käski mun ettii sen ja se oli semmonen poksi kultakeskuksesta mis oli hopeinen kaulakoru ja korvikset :'>
Itku tuli ja se meni ihan hämilleen :D

Nii ja yks kesä se toi mulle aamiaisen sänkyyn ja niiden pihalta sellasen ison, pinkin kukan tarjottimella. Aawwww en kestä.

Ja on se jotain muutakin, mutta noi on jääny mieleen eniten.

squeegee    8.2. 21:06 (39/47)

Eipä toi yleensä mitään ihmeellistä yllättävää/romanttista tee. Joskus on kyllä keksinyt jotain kivaa, mutta ei silleen varsinaisesti yllättänyt.

tigresse    8.2. 22:31 (40/47)

ei oikeestaan, kyllä se jotain ihan pientä muutaman kerran, mutta ikävän harvoin :--(

Mansikkapipo    8.2. 22:38 (41/47)

QuoteMolla_barbu:On se joskus mutta ei oo nyt pitkään aikaan.haluttas jotain romanttista yllätystä.. :DQuote

abderiitti    8.2. 22:47 (42/47)

Kyllä! Ja aika useinki =) Mut ihan tälläsillä perinteisillä, ku se on ollu mun luona ja mä oon ollu töissä se on siivonnu tai tiskaillu tms =) Ja tänäänki oli tehtynä tosi hyvää pihviä ja riisiä ku tulin töistä ^^

Sit välillä saan aamupalan yllärinä sänkyyn ja välillä ku tuun kotiin makkarissa on kynttilöitä ja saan hieronnan ja siitä tietty seuraa aina jtn :D

Ja välillä kun se menee johonki kavereiden kanssa tms ni se tuo mulle jotain pientä tuliaisiks, kuten korvikset, kaulakorun tai jonku ihanan kynttilän ^^

Ja kun mulla on rahahuolia, niin niissäkin se on parikertaa yllättäny maksamalla osan, tästä tosin yleensä on tullu tappelu ku en haluis antaa sen maksaa mitään juttujani mut aina se on perustellu jotenki sillee ettei se sit o enää haitannukkaan...

Mut kyllä mä kukkia joskus haluisin tms...

AINIIN!!! Ei saa unohtaa. :D oon ihan hulluna twilightiin. Oon lukenu ne kaikki kirjat ja ku toka leffa tuli. Mun poikaystävä oli jonottanu tunnin aamusta kinon sivuilla, jotta sai meille hyvät liput kattomaan uuskuuta. Vaikka se ei ite sellasista pidä yhtään. Ihanasti kärsi senki leffan mun takia<3 :D

jeminn    9.2. 01:54 (43/47)

Juu, kyllä se aina toisinaan yllättää, ostaa karkkia, vie leffaan, jättää vastaajaan koulupäiväni aikana söpön viestin tai jotain tuollasta (:
Merkkipäivinä poikaystäväni on kuitenkin melko huono salaamaan yllätyksiään, esimerkiksi nyt jouluna sain tietää lahjani mukavasti pari kuukautta etukäteen, kun se ei vaan malttanu olla kertomatta... : D

PAPA_JOE    9.2. 03:44 (44/47)

Joo kyllä se joskus yllättää :) esim. hieronnalla tjtn

ruhtinaantytär    9.2. 04:47 (45/47)

juu jätti mut

Blistex^^    9.2. 07:36 (46/47)

ihastus hyökkää takaapäin ja antaa lumipesun. Yllätyn joka kerta. :-----)

Purjo    9.2. 11:02 (47/47)

Ikinä ei ole yksikään poikaystäväni minua yllättänyt. Joskopa tämä tuorein olisi erilainen. :D

KESKUSTELE

Tervetuloa!

Voit osallistua Demi.fin keskusteluihin rekisteröitymällä. Jos et ole vielä rekisteröitynyt, tee se tästä.

KATSO NÄMÄ!

915_logo

Demi-tv on lennokas videoblogi! Katso uusin, hassuja hokemia käsittelevä jakso ja vastaa demilän keskusteluista löytyvään gallupiin!

940_vaikuttaa_logo

Äänestä ja voita leffaliput! Mikä Demin tukemista Homma-projekteista ansaitsee 3000 euron palkinnon? www.homma.fi

POSTIA DEMILLE

DEMI-TV

20100310094430DemiTV_osa3

FIILIKSET

Thumb_160x160

Pemut_soittaa

Elämä on laulun haaveunta, merten prinssi ja valtakunta

Thumb_160x160

envihaa

mie en lähe mihinkää ...tiedoks

Thumb_160x160

puli_vari

maailma on kaunis.niin minäkin.ritva se

STARAPÖRSSI

Ulkomaiset
1. Robert Pattinson
2. Lady Gaga
3. Johnny Depp

Kotimaiset
1. Anna Abreu
2. Chisu
3. Cheek
Katso tilanne ja äänestä

APU ON LÄHELLÄ

Ahdistaako? Apua löytyy puhelinsoiton päästä. Avaa auttavien numeroiden ja nettisivujen lista

MITÄ MIELTÄ?

Saavatko vanhempasi tutustua ystäviisi?

Kyllä, esittelen kaverini jos he tulevat meille käymään.

Miksipä ei, jos sattumoisin näkevät toisensa.

Mielellään ei, mutta vanhempani vaativat sitä.

Eivät, ystäväni ovat oma asiani.

Vastaa