Te kaikki joilla on kunnon isä, olkaa onnellisia!
rentunruusu
7.2. 15:58 (1/63)
Te joitten ei tartte kestää kylmää, pilkkaavaa, kritisoivaa isää, ootte todella onnekkaita. Kiitos iskälle mun itsetunnon jatkuvasta lyttäämisestä ♥
napaleon
7.2. 16:00 (2/63)
tää jätski on muuten hyvää
Boom
7.2. 16:00 (3/63)
Olen onnellinen :--)
kyl se vielä siittä
Golden Gold
7.2. 16:01 (4/63)
Olen siitä onnellinen. Mutta äitini on tuollainen.♥
Locoo
7.2. 16:02 (6/63)
Ole säkin onnellinen, että sulla edes on isä.
rentunruusu
7.2. 16:08 (7/63)

Locoo:Ole säkin onnellinen, että sulla edes on isä.
No olen joo. Ei se kyllä isältä tunnu...
hennya
7.2. 16:11 (8/63)
Olen onnellinen. Harmi vain etten näe häntä kovin usein:< Iskä♥
Koita kestää.
pussirotta_
7.2. 16:11 (9/63)

Mitä iloa on isästä, joka ei millään muulla tavalla ole isä kuin että on sattunut siittämään sut?
Alexandra90
7.2. 18:43 (10/63)

Jos minun isäni olisi esim. väkivaltainen, juoppo, ilkeä jne., en sanoisi häntä isäkseni. Joten minulla ei olisi isää.
jenniy
7.2. 18:45 (11/63)
oooon onnellinen. :)
allol
7.2. 18:48 (12/63)
Olen onnellinen :)
Molla_barbu
7.2. 18:50 (13/63)
Olen onnellinen, mutta ikävöin myös ja itkin tänään. :<
ananaslimsa
7.2. 18:51 (14/63)
mulla ei oo kunnollista iskää :(((((((
Merbert
7.2. 18:54 (15/63)

Boom:Olen onnellinen :--)
kyl se vielä siittä
ps mun äöit on viel pahempi tyranni kun mitä sun iskääs kuvailit
''äiti
anelim
9.2. 02:09 (16/63)
Olisin onnellinen, jos sellanen olis..
lumikeiju♥
9.2. 02:23 (17/63)
Olen todella onnellinen. Iskä on paras♥
ings
9.2. 02:45 (18/63)

lumikeiju♥:Olen todella onnellinen. Iskä on paras♥

painotuote
9.2. 03:50 (19/63)
No onneks miul on ihana isä :--O <3
äitiki menettelee aina välil :----c
Purjo
9.2. 11:05 (20/63)
Mun iskä on ihana, vaikka se aika usein huutaa ja raivoaa, mutta sellaista se on. :)<3
LOVE_
9.2. 11:16 (21/63)
olen onnellinen, ja varsinkin kun saan synttärilahjaksi siltä uuden kameran vaikka piti ekaks saada vaan lisävaruste vanhaan :) kiitoos<3
Mary Sue
9.2. 11:19 (22/63)
Mulla on ihana ja rakastava iskä ja olin sille eilen turhaan ilkeä ja epäystävällinen, enkä osaa pyytää anteeksi :'/
desolation
9.2. 11:47 (23/63)
Mm, mun isä on aina vaan ollu tässä perheessä, istunu, tehny töitä, syöny, kattonu telkkaria, nukkunu, ei muuta. Ja ainii, juopotellu ja kännipäissää haukkunu äidin huoraksi ja vaikka miksi. Nyt sillä on todettu alzheimer ja muuta mukavaa, ni mä en oikeesti jaksa arvostaa semmosta isää, se ei oo koskaan varmaan ees puhunu mulle lausetta enempää. Ja kun siltä kysyttiin lapsien nimiä, se ei muistanut mua.
Ei sillä, en mä mitään isähahmoa mun elämään kaipaakkaan, mut tommone kusipää vaa rajottaa sitä.
perry_^
9.2. 11:57 (24/63)

Golden Gold:Olen siitä onnellinen. Mutta äitini on tuollainen.♥
leilei
9.2. 13:24 (25/63)
isä on selvinpäin ihana, mutta valitettavasti taipuvainen alkoholismiin ja kännissä aivan kamala ihminen:(
Musiikkityttö
9.2. 13:28 (26/63)
Olenkin onnellinen omistaessani maailman parhaan iskän!:) ♥
Tocar
9.2. 13:28 (27/63)
olkaa onnellisia jos teillä on isä. (-------:
roulade
9.2. 14:27 (28/63)

desolation: Nyt sillä on todettu alzheimer ja muuta mukavaa, ni mä en oikeesti jaksa arvostaa semmosta isää, se ei oo koskaan varmaan ees puhunu mulle lausetta enempää. Ja kun siltä kysyttiin lapsien nimiä, se ei muistanut mua.
Ei sillä, en mä mitään isähahmoa mun elämään kaipaakkaan, mut tommone kusipää vaa rajottaa sitä.

Öhhh, onkohan nyt ihan reilua suuttua sairauden aiheuttamasta muistamattomuudesta? Onhan tuo tietty kova paikka ja varmasti järkyttävää, mutta isäsi ei voi sairaudelleen mitään. :c
easl
9.2. 14:32 (29/63)

Boom:Olen onnellinen :--)
kyl se vielä siittä

JessicaR
9.2. 14:53 (30/63)
Olen onnellinen, isäää <3
cyanide
9.2. 14:54 (31/63)
niin olen. heti ku pääsen pois ton luota. vit-tu
desolation
9.2. 14:57 (33/63)

roulade:

desolation: Nyt sillä on todettu alzheimer ja muuta mukavaa, ni mä en oikeesti jaksa arvostaa semmosta isää, se ei oo koskaan varmaan ees puhunu mulle lausetta enempää. Ja kun siltä kysyttiin lapsien nimiä, se ei muistanut mua.

Öhhh, onkohan nyt ihan reilua suuttua sairauden aiheuttamasta muistamattomuudesta? Onhan tuo tietty kova paikka ja varmasti järkyttävää, mutta isäsi ei voi sairaudelleen mitään. :c
En mä sille vihainen ole, oon vaan niin lopen kyllästyny sen juttuihi ja muuhu paskaa mitä se on aiheuttanu. En jaksanu alkaa mun elämäntarinaa tohon kirjottamaan, mut mulla on syyni. Pienenä jouduin käymään sen takia psykologilla ja soittamaan ties minne lastensuojeluihin kun se humalapäissään riehui. + otti alzheimerlääkkeitä ja viinaa sekaisin, ei hyvä yhdistelmä.
Delete
9.2. 15:18 (34/63)
Jee kohtalo toveri!
pniina
9.2. 19:37 (35/63)
Niin, joillain ei ole isää ollenkaan.
lAbret
9.2. 19:44 (36/63)
Kuulostaapa tutulta, minullaki tuollane isä osittain, joskus on mukavaa mutta usein joka päivä onnistuu sanomaan jotain mikä masentaa mua :---)
Mutta toki, jos ajattelee sitä kautta, että ilman sitä istuisin varmaan lastenkodissa :s vaikka kyllä ehkä äiti ois mut luoksee huolinu mut kestämisest en tiä^^ ps. anteeksi ei liittyny asiaa :DD;;D:D;
Katrinah
9.2. 19:47 (37/63)
semmonenkin iskä o kauhee kun soittaa sille ja se on jostakin eri mieltä se vaa kirooo ja huutaa eikä sille pysty sanoo edes vastaa. ja kotona se melkein käy kiinni jos on huono säkä :\. en kestä sitä enää !! se ei mee edes puhuun kellekkää ongelmistaa!!ku sitä nolottaa. Olkaa onnellisia jos teillä on kiva iskä :)
Words
9.2. 19:47 (38/63)
Olen onnellinen,
mun isäni on kaikkea mitä hyvän isän kriteereihin kuuluu<3
Katrinah
9.2. 19:47 (39/63)
semmonenkin iskä o kauhee kun soittaa sille ja se on jostakin eri mieltä se vaa kirooo ja huutaa eikä sille pysty sanoo edes vastaa. ja kotona se melkein käy kiinni jos on huono säkä :\. en kestä sitä enää !! se ei mee edes puhuun kellekkää ongelmistaa!!ku sitä nolottaa. Olkaa onnellisia jos teillä on kiva iskä :)
Alexandra90
9.2. 19:48 (40/63)

pniina:Niin, joillain ei ole isää ollenkaan.
No eihän niilläkään ole keillä ei isä ole koskaan ollut elämässä mukana.
Katrinah
9.2. 19:49 (41/63)
"Semmonenkin iskä o kauhee kun soittaa sille ja se on jostakin eri mieltä se vaa kirooo ja huutaa eikä sille pysty sanoo edes vastaa. ja kotona se melkein käy kiinni jos on huono säkä :\. en kestä sitä enää !! se ei mee edes puhuun kellekkää ongelmistaa!!ku sitä nolottaa. Olkaa onnellisia jos teillä on kiva iskä :)
"
pniina
9.2. 19:52 (42/63)

Alexandra90:

pniina:Niin, joillain ei ole isää ollenkaan.
No eihän niilläkään ole keillä ei isä ole koskaan ollut elämässä mukana.
En nyt jotenkin ymmärtänyt tota. :D
Honeyheiress
9.2. 19:53 (43/63)
Mulla on paras isi ♥ Olen tosi onnellinen.
senjapa
9.2. 19:56 (44/63)
ahh ei sillai toisaalt oo isää .
Minor
9.2. 19:59 (46/63)
Niinpä. Olishan se mukavaa, jos edes olisi isä... :<
Mutta onneksi äiti on niin ihana että se varmaankin myös korvaa isän :)
KIRSIKKATOMAATTI
9.2. 20:02 (47/63)
Olen onnellinen :) ♥
LumiPöllö
9.2. 20:04 (48/63)
Joo mulla OLI maailman paras isä.
On vieläki, ja tulee aina olemaan. Huoh, ikävä.
VeGe
9.2. 20:21 (50/63)

hennya:Olen onnellinen. Harmi vain etten näe häntä kovin usein:< Iskä♥
Koita kestää.
sama juttu ♥
Alexandra90
9.2. 20:28 (51/63)

pniina: En nyt jotenkin ymmärtänyt tota. :D
Vaikka isä olisi elossa, ei se takaa sitä että hän kuuluisi elämään.
Eli silloin sitä isää ei olisii sen enempää kuin jos ei olisi ollenkaan.
rikkaruoho
9.2. 20:30 (52/63)
mäkin oon aina kadehtinu sellasia, joilla on mukava isä.
oma isäni kun on alkoholisti ja tuntuu, ettei se jotenki vaan osaa olla niinku normaalit ihmiset. mun äidin kanssa puhuminen on jotenkin aivan ylitsepääsemätöntä ja koko ajan mun isä on sellasella olemuksella, että mun äidissä ois vika sen käytykseen. asutaan siis kumminkin samassa asunnossa (isän). ja lisäks isäni suunnilleen asuu baarisssa ja kioskilla ja käyttää kaikki rahansa pelaamiseen ja kaljaan. viimeks kun asiasta oon saanu varmuutta (tästä on jo jonkin aikaa) isän tili oli pari tonnia miinuksella. enkä usko että se paljo mistään lisää rahaa saa, kun töissäkään ei enää käy (eläkkeellä, ei toi ihan mikään nuorikaan ole). ja kaiken lisäksi mun isäni ei edes muista minä vuonna oon syntyny. ihan pokkana väitti, että oisin syntyny 94, vaikka oikeesti on 95. ja eipä toi muutenkaan paljoa edes puhu, muuten ku jos on jostakin valittamista. ja aina ku on vieraita nii hetken ajan on kotona ja sitte pakenee baariin ja tulee kotiin vasta kun vieraat on lähteny. ja aina jos sanoo jotain vastaan (esim ei päästä kattomaan telkkaria, jos ite on kattomassa jotain), isä ottaa siitä kauheet pultit ja lähtee ryyppäämään ja käyttää suuttumistaan tekosyynä juomiselle (ei sano sitä tietenkään suoraan, mutta sillä tavalla käyttäytyy). että näin piristävää täällä. <3
Marinella
9.2. 20:31 (53/63)
Oon onnellinen siitä vaikka pois jo mennyt. :) Koita pyristellä, eiköhän joku muu rakasta sua jos ei isäsi. Tai mistä tiedän, ehkä hän sua kuitenkin rakastaa!
maipsu
9.2. 20:32 (54/63)
Olen onnellinen.
Pupuli
9.2. 20:35 (55/63)
olisin onnelline jos ois isää yleensäkkää
Sähköjohtosydän
9.2. 20:35 (56/63)

lumikeiju♥:Olen todella onnellinen. Iskä on paras♥

pniina
9.2. 20:35 (57/63)

Alexandra90:

pniina: En nyt jotenkin ymmärtänyt tota. :D
Vaikka isä olisi elossa, ei se takaa sitä että hän kuuluisi elämään.
Eli silloin sitä isää ei olisii sen enempää kuin jos ei olisi ollenkaan.
Niin, aivan. Mun isä hylkäsi mut 13 vuotta sitten. =) Eli mulla ei oo isää, oo koskaan ollutkaan.
Peelo
9.2. 20:39 (58/63)

rentunruusu:Te joitten ei tartte kestää kylmää, pilkkaavaa, kritisoivaa isää, ootte todella onnekkaita. Kiitos iskälle mun itsetunnon jatkuvasta lyttäämisestä ♥
Kiitän omaani tästä joka päivä<3
Ei ikinä tiedä mitä olisin nykyään jos isä ei olisi aina jaksanut muistuttaa kuinka tyhmä ja huono ja idiootti olen kun en osaa mitään =) Ihan hyvä vaan että palautti mut aina maan pinnalle niin en sitten turhaan odota itseltäni liikoja tai jaksa ees yrittää =))
Weeruskainen
9.2. 20:43 (59/63)

rentunruusu:Te joitten ei tartte kestää kylmää, pilkkaavaa, kritisoivaa isää, ootte todella onnekkaita. Kiitos iskälle mun itsetunnon jatkuvasta lyttäämisestä ♥
Kuullostaa aivan äidiltäni. Ja tosiaan, pahoinpiteli minua nuorempana humalassa.
Isä pelasti. Olen isin tyttö.
puoLukka
9.2. 20:46 (60/63)
mun isä on ihana<3
kaikki vaa ei voi antaa anteeks.. se petti äitii 3vuott
<3
<3
<3
sanzibar
9.2. 20:49 (61/63)

Ja että sillä ei ole mitään kuolemaan johtavaa sairautta tms.
Sulla on sentään vielä mahdollisuus koittaa parantaa teidän välit.
Alexandra90
9.2. 20:59 (62/63)

sanzibar: Ja että sillä ei ole mitään kuolemaan johtavaa sairautta tms.
Sulla on sentään vielä mahdollisuus koittaa parantaa teidän välit.
Ja ettäkö kauan aikaa jatkunut paska voitaisiin korjata yhdellä anteeksipyynnöllä?
Tuoita noin, jos isä tuon luontoinen on, voi olla aika vaikeaa. Eikä varmaan ole kenenkään nuoren velvollisuus paikata välejään isäänsä, joka on ne huonot välit käytöksellään aiheuttanut.
vimpeli
9.2. 21:09 (63/63)
olen todellatodellatodella onnellinen isistä! Aina ku suutun sille tai sitte mökötän se on ainut joka saa mut nauramaa, oli tilanne mikä tahansa. Ja vaikka meil on pikkusia riitoja( vai voikohan niitä riidoiks kutsuu teiä joittenki kertomuste rinnalla) ni sit se alkaa jotain kiusaamaa tai kutittamaa tai jotain ja saa nauramaa. se on tosi ihana ja paras kuka vaa voi olla ! Isi on ihana<3