The Voice of Finland #2 ~ "Mä teen susta tähden!" "Tähden vai Tähkän?"
aniba
28.1. 12:51 (1/150)
tein uuen kun viimesellä unohtu tai kännykäl ei onnistunu? :o
Mutta kun aattelin, että haluisin kysyy, huomasko kukaan muu, että se yks USA:ssa asunu ukuleletyttö (en muista kenen tiimiin se pääty) Selja on pyrkiny euroviisuihinki? Tai mikä uuden musiikin kilpailu nyt onkaan nykyää. Eikö luulis et nää menee vähä päällekkäi, pystyykö se muka ravaan molemmis kisois jos se pärjää :o
Ja munkin mielestä eilinen jakso oli jo vähän puuduttava, mut se 16-vuotias tyttö oli kyllä sairaan taitava vaikka saatto mennä pikkasen överikski se kikkailu :D mutta silti vooou!
Ja mua edelleen ärsyttää, että miks tätä pitää mainostaa "ääni ratkaisee" ku sit eilenki ku Ela käänty sen yhen blondin kohal nii se oli oikee "VOOOU". :D ja tähkä ain selittää "olihan se tyttö vielä upee pakkauskin.. vaikka eihän sillä ole mitään merkitystä tässä". juu ei selkeestikään. (;
arsonist^^
28.1. 14:16 (2/150)
Joo se 16-vuotias oli kyllä taitava. Varmasti ihan hyvä tulevaisuus edessä laulajana.
Sit tykkäsin myös tosi paljon siitä Suomen "Bon Jovista" :D
Siis kyllähän tuossa ääni ratkaisee, ei ne valitse ulkonäön perusteella. Ei ne nää minkänäköinen se laulaja on kuin vasta sitten kun tuolit kääntyy. Mitä sitten vaikka vasta napin painamisen=valitsemisen jälkeen sanotaan että vau? Kyllä siinä silti se ääni ratkaisee, koska ne kuulee vain sen.
Rosemarie
28.1. 15:37 (3/150)
"Mutta kun aattelin, että haluisin kysyy, huomasko kukaan muu, että se yks USA:ssa asunu ukuleletyttö (en muista kenen tiimiin se pääty) Selja on pyrkiny euroviisuihinki? Tai mikä uuden musiikin kilpailu nyt onkaan nykyää. Eikö luulis et nää menee vähä päällekkäi, pystyykö se muka ravaan molemmis kisois jos se pärjää :o"
Selja oli Uuden musiikin kilpailun top 40:ssä, muttei päässyt 12 semifinalistin joukkoon. Ei siis tule ongelmia sen kannalta. Ja Seljahan on siis Laurin tiimissä.
aniba
28.1. 15:47 (4/150)
^ aa okei, ei siinä sit mitää. :D
niiin, mutta arsonist^^, kyllähän se ulkonäkö kuitenki varmaan katsojilla vaikuttaa, kun eikös kuitenki katsojilta taas kerätä rahat äänestyksis? :D mun mielest ois muutenki ollu jännempää, jos noiden ulkonäköö ois pidetty kauemmin salassa, tyyliin et ne ois kuullu sitä ääntä vaa joltai nauhalta tai jotain. mutta ei toi varmaan olis kyllä käytännössä toiminu.
ja se pokemonissa dubannu henkilö oli joo ihana! :D olin ihastunu just brockiin pienenä sen äänen takia aww.
arsonist^^
28.1. 15:55 (5/150)
Nii no jatkosta en oikein tiijjä että miten siellä sit valitaan ne jatkoonpääsijät.
Mintukarpalo
29.1. 11:29 (6/150)
Voi vitsi viime jaksossa oli ihana se mies joka laulo matkustajan, se meni sit lauri tähkälle. =) sil oli jotenki niin nätti se lauluääni! Vaik tuomareiden mielestä se lauloki pieleen, mä en ees huomannu mitään :D
Arina
29.1. 17:24 (7/150)
Nyt tulee uusintana se perjantain jakso. :)
Arina
29.1. 17:33 (8/150)
Oisin odottanu, että tän Kesällä kerran -biisin laulanut ois laulanu paaaljon paremmin. :P
Arina
29.1. 17:57 (9/150)
Täähän on ihan hyvä, joka vetää Egotrippii! :--) <3 Mut hyh sitä, joka lauloi "Voi kuinka me sinua kaivataan". Hyh, se tyyppi pilas sen biisin. :((
Ylikuormitus
29.1. 17:59 (10/150)
^ se eppu normaalin ''pilaaja'' on mun äiskän tuttu :D tai siis ne on heittäny joskus yhteisen keikan tjms :D
Mintukarpalo
29.1. 18:01 (11/150)
^Joo toi mies oli kyl pettymys, olin jo ihan innoissani et miten hyvä biisi tulossa ja sit se oli vaan sellanen plääh:D
Arina
29.1. 18:37 (12/150)
Uuh, toi Pokemondubbaaja oli hyvä. ♥_♥
rolight
29.1. 19:01 (13/150)
YAYYYY en ehtiny perjantaina kattomaan, mut nyt sunnuntaina ku katoin niin kiva yllätys, että Eveliina oliki siellä sitte laulamassa :D:D Mut ihan saatanan hyvin veti sen It's a man's world-biisin, vaikka M olis sopinu sille ehkä paremmin ku joku Elastinen, mutta parempi ku ei mitään :)
Tulio
30.1. 18:29 (14/150)
Mä en ole vieläkään saanut sitä uusinta jaksoa katsottua, pitäs tossa tsekata netistä sitten jossain välissä. Tulin nyt kirjottamaan tänne lähinnä siksi että just tässä Lauri Tähkän levyä kuuntelen, ja en pääse eroon sellasesta mielikuvasta että oon ite hakeutunu tonne Voice of Finlandiin ja oon siellä lavalla vetämässä Lauri Tähkän Polte-kappaletta. Vaikka miten yritän niin toi mielikuva ei lähde mun päästä.
JOEY_TRIBBIANI
31.1. 16:25 (15/150)

Tulio : Mä en ole vieläkään saanut sitä uusinta jaksoa katsottua, pitäs tossa tsekata netistä sitten jossain välissä. Tulin nyt kirjottamaan tänne lähinnä siksi että just tässä Lauri Tähkän levyä kuuntelen, ja en pääse eroon sellasesta mielikuvasta että oon ite hakeutunu tonne Voice of Finlandiin ja oon siellä lavalla vetämässä Lauri Tähkän Polte-kappaletta. Vaikka miten yritän niin toi mielikuva ei lähde mun päästä.
polte on mun mielestä ihan upee kappale :oo
Tulio
31.1. 17:50 (16/150)

JOEY_TRIBBIANI :

Tulio : Mä en ole vieläkään saanut sitä uusinta jaksoa katsottua, pitäs tossa tsekata netistä sitten jossain välissä. Tulin nyt kirjottamaan tänne lähinnä siksi että just tässä Lauri Tähkän levyä kuuntelen, ja en pääse eroon sellasesta mielikuvasta että oon ite hakeutunu tonne Voice of Finlandiin ja oon siellä lavalla vetämässä Lauri Tähkän Polte-kappaletta. Vaikka miten yritän niin toi mielikuva ei lähde mun päästä.
polte on mun mielestä ihan upee kappale :oo
Se on :o Oon kuunnellu sen niin monta kertaa että osaan jo ulkoa.
Nicole_Richie
3.2. 21:10 (17/150)
Voi vitun Saara Aalto taas. Kuinka se viitti tulla vielä tähänkin kisaan? Eiköhän se olisi noussut jo tähdeksi, mikäli niin olisi tarkoitus käydä!
Peikkolapsonen
3.2. 21:17 (18/150)
katoin että näyttipä ja kuulostipa saara aalto tutulta ja sit vast osasin yhdistää euroviisukarsintoihin. en tykänny siitä sillon ollenkaan mut nyt miellytti vähä enemmän. pokemon-dubbaaja oli ihana, samoin joku rockmies jonka biisivetoa en kyllä muista tähän hätään : o
...hajosin muuten ehkä pahiten ohjelman aikana "Tähden vai Tähkän"-kommentille, onneks nauhotin just sen jakson. : DDD
aniba
3.2. 21:18 (19/150)

Nicole_Richie : Voi vitun Saara Aalto taas. Kuinka se viitti tulla vielä tähänkin kisaan? Eiköhän se olisi noussut jo tähdeksi, mikäli niin olisi tarkoitus käydä!
no juurikin näin. :o siis oikeesti, tyyppi on ollu euroviisuissa, talentissa ja onko viä jossai muualla niin juma eikö jo riitä...
Rollari
3.2. 21:26 (20/150)
Siis käsittääkseni osa noista oli kutsuttu kisaan. Pitäisikö siinäkin tapauksessa sitten kieltäytyä kutsusta, ettei demittäjiä ärsyttäisi?
aniba
3.2. 21:37 (21/150)
^ ai en tiennykkään. :o aattelin ensin et se on muuten vaan tyrkyllä joka paikassa. :D olikohan sitten se waldo's peoplenki laulaja kutsuttu? sit täytyy kyllä vetää vähän takasin sanoja. ja olihan saara mahtava, mutta mietityttää vaan, että viekö se taas paikan kärkikahinoissa, mikä olis pikkasen tylsää.
Rollari
3.2. 22:24 (22/150)
Niin, siis enhän mä tiedä oliko juuri nuo kutsuttu, voihan ne muutenkin sinne tunkea tyrkylle :D
Ja en ole edes ihan varma tuosta, mutta muistan siis jostain lukeneeni, että ääninäytteen jättäneistä valittujen lisäksi osa tuli mukaan kutsuttuina.
Nicole_Richie
3.2. 22:40 (23/150)
En tajua miksi tuo Saarakin on sitten pakko olla kutsuttu? Johan se oli Talentissa, Nelosen omassa ohjelmassa, typerää, niiiin typeräää...
deeptan
4.2. 02:20 (24/150)
Ei tv-näkyvyys sen isompi pointti oo kun keikkahistoria, ikä, mahdolliset suhteilla kikkailut tai kokemuskaan. Ei kukaan voi määrittää, miten kukin ihminen on elinaikaansa tai onnenpotkujaan osannut hyödyntää (ihan joka sekunnistakin kun voi ottaa oppia) ja miten se sitten vaikuttaa esim. tämän threadin kisassa.
Tv-kisat ei ikinä oo reiluja vaan arpapeliä, onnea, ajan ja tuulien suuntaa. Joskus myös raha ja isokenkäset sanelee.
Saara on ihana, valoisa ja positiivinen (olen ollu livenäkin samoilla mestoilla, en kaulakkain tai keikoilla, mutta muuten). Osaa käyttää ääntään älykkäästi, olla samalla tunteissaan musiikissa mukana ja läsnä. - Kuten varmasti moni muukin kisaaja.
Täytyy kyllä myöntää, että tuli niin hymyiltyä kun Saara alkoi <3
Telkkariformaattia on ihan älyvapaata mainostaa, että "ulkonäkö ei ratkaise". Olis sitte vetänyt koko kisan ruutu mustana joka laulun kohdalla, ja vasta voittajan naama ja nimi paljastettu (putoajat yksi kerrallaan) :DD
Mut Voice on mahtava, kun ei lytätä ketään ja tuomarit on niin messissä pään jumputtaminisineen.
heartless^
4.2. 11:34 (25/150)

Mut Voice on mahtava, kun ei lytätä ketään ja tuomarit on niin messissä pään jumputtaminisineen.
niimpä,idolssis tuomarit lyttää ne ryttyy,vaik okei,idolssis o paskempi taso,et siel o niitäki jotka ei osaa laulaa mut siis,tuol voices ne antaa silti rakentavaa palautetta enemmä ku idolssis + idolssisha tuomarit rupee jolleikki valittaa jos o omaperäine tyyli.
aniba
4.2. 15:52 (26/150)

deeptan : Mut Voice on mahtava, kun ei lytätä ketään ja tuomarit on niin messissä pään jumputtaminisineen.
ihanasti ilmastu. :D <3 ja niin totta.
olin niin vahvasti tätä vastaan sillon ku niitä mainoksia alko tuleen syksyllä ja huuups: tää on niin paljon parempi ku idols!
MissEmily
4.2. 16:34 (27/150)
Tää ohjelma on tosi hyvä, ja semifinaalitki vaikuttaa cooleilta!
Upeita laulajia ja toi koko ohjelman idea on hauska , ja tuomaristo on ihana paitsi se tähkä. :D:D: Ainoa - on se , et ne semifinaalit /finaali on turussa, ja ite asun stadis, nii ei tuu mentyy :(
erin81
4.2. 17:04 (28/150)

MissEmily : Tää ohjelma on tosi hyvä, ja semifinaalitki vaikuttaa cooleilta!
Upeita laulajia ja toi koko ohjelman idea on hauska , ja tuomaristo on ihana paitsi se tähkä. :D:D: Ainoa - on se , et ne semifinaalit /finaali on turussa, ja ite asun stadis, nii ei tuu mentyy :(
hyvä et välil on jossain muualkin kun siel!;D
arsonist^^
4.2. 18:56 (29/150)
Miun mielestä Voicessa ei anneta hirveesti yhtään sen enempää rakentavaa palautetta kuin Idolsissa. Suurimmaks osakshan ne Voicessa sanoo vaan: "Vau, hienosti laulettu. Upee ääni. Jatka laulamista." Ja eihän noi tuomarit nyt voi oikein ketään haukkuu lyttyynkään koska melkeinpä kaikki laulajat Voicessa on oikeasti hyviä laulajia.
arsonist^^
10.2. 20:36 (30/150)
Apua en kestä tuota Elastisen pään heilutusta :D
koalaKläk
10.2. 20:42 (31/150)
onko tää suora lähetys?
ps. elastisella on samanlainen paita ku mulla, siinä sen takin alla XD
94tytteli
10.2. 20:45 (32/150)
äkkiä mainostauolla kirjoitan! :----D
on ihan pakko mainita: lauri tähkä valitsi kyllä ihan väärän kappaleen nellille ja seljalle (vai seija?), molemmilla vähän tommonen piipittäjä ääni ja sit tähkä valitsee tommosen biisin :------------------D huh oikein korvia särki kun selja meni siihen kertosäkeeseen. en pitänyt kummastakaan, nellistä pidän (jos kappale olisi ollut oikea!!) tommonen persoonallinen ääni ei kyllä sovi kaikkiin biiseihin ja se näky myös tässä.
arsonist^^
10.2. 20:51 (33/150)
Mie taas en tykänny yhtään siitä sen Seljan parista, alko ärsyttämään se jatkuva vibraatto. Tai en kyllä hirveesti tykänny kummastakaan, kun tuntuu että kovempaa/vahvempaa ääntä ei tule ollenkaan.
illatiivi
10.2. 21:29 (34/150)
Mä en saanu mitään selvää Seljan ja Nellin laulusta.
Siskokset veti kyllä hienosti. :)
koalaKläk
10.2. 21:39 (35/150)
Siskokset oli kyllä upeita, nyt ku katoin jälkeenpäin:D
Jos toi olu suora lähetys niin Elastinen on tossa 39 asteen kuumeessa :l
illatiivi
10.2. 21:42 (36/150)
Ei toi ollu vielä suora lähetys, jatkoon päässeet esiintyy sitten livelähetyksissä.
touche
10.2. 21:58 (37/150)
Äääh musta tässä ohjelmassa alkukarsinnat oli ihan ok, mutta jotenkin jatko ei toimi! Ihan ihmeellisiä parivalintoja - tai siis harmittaa niiden parempien puolesta, jos toisesta parista pääsee jatkoon paljon huonompi tai täysin tavallisella äänellä valittu laulaja. Esim tämä räväkkä tyttö (blondi) ei nyt vetänyt niin hyvin, mutta karsinnoissa taas löytyi särmää ym joten olis ollut kiva nähdä sen laulavan uudelleen, mutta olisin valinnut sille aivan erilaisen biisin.
Ja tosiaan todella erikoisia biisivalintoja, ei voi kyllä keuhua että tähdet olisivat tuoneet parhaita piirteitä esiin, päinvastoin!
Schwanengesang
11.2. 00:13 (38/150)
Ne, jotka laulo sen Rihannan Only girl in the world, oli mun mielestä kyl molemmat huonoja :D Ihan kauheeta kuultavaa. Kun taas siskoksista molemmat veti tosi hyvin.
En nähny ihan kaikkee jaksosta, niin saiko Tähkä nyt pitää 13 laulajaa joukkueessaan?
JOEY_TRIBBIANI
11.2. 00:27 (39/150)
"Ne, jotka laulo sen Rihannan Only girl in the world, oli mun mielestä kyl molemmat huonoja :D Ihan kauheeta kuultavaa"
Mä olen ihan samaa mieltä! Huono valinta tuo Rihannan biisi koska se ei sovi ihan kenelle tahansa.
mariannna215
11.2. 01:16 (40/150)
Mä olen myös sitä mieltä, että tää vaihe kisassa ei oikein toimi :( Jotenkin tulee sellanen hirveän halpa kuva tosta ohjelmasta kokonaisuudessaan nyt. Ihan kun joku live-karaokepeli... Olisivat edes jättäneet sen typerän kehän pois ja tuoneet ihan oikean bändin! Olisi ne silti voineet jakaa laulajat pareihin ja laittaa ne laulamaan saman biisin.
Yllätyin positiivisesti siitä siskosten esityksestä. Molemmat veti hyvin. Samoin se toinen esitys (eli Kimmo ja Ilmo kait?) oli hyvä, vaikkei se biisi ollut mitenkään mun tyyliä. Sen sijaan se blondi ekassa esityksessä kyllä teurastettiin. Tasoero vaikutti tosi isolta. Ja suoraan sanottuna korvat meinasi haljeta siitä "Sun särkyä anna mä en"- tulkinnasta. Molemmat raiskasi ihan kivan biisin, mutta Selja oli siedettävämpi, joten hyvä, että se pääsi jatkoon.
koalaKläk
11.2. 09:56 (41/150)
Ku en kattonu eilen koko lähetystä niin mites se 16-vuotias? Menikö jatkoon?
Rollari
11.2. 10:55 (42/150)
Toi Nellin vibraääni oli kyllä järkyttävän hirveä tuossa kappaleessa. Ei tosin Seljakaan mitenkään erityisesti tuossa loistanut, todennäköisesti olisi pudonnut jos olisi vastassa ollut joku muu.
Nicole_Richie
11.2. 13:16 (43/150)
Ei minunkaan mielestäni oikein toiminut tämä vaihe. Siinä alkukarsinnassa oli jotain uutta ja olisi toivonut tässäkin olevan jotain ihmeellisempää. Lisäksi harmittaa kun se blondi tyttö tippui, sillähän oli loistava ääni karsinnoissa, ei ainakaan vielä olisi saanut...
touche
11.2. 15:13 (44/150)
Mun mielestä noista siis kukaan ei kuulostanut kovin hyvältä tai erikoiselta - ei edes ne siskokset, varsinkaan se joka pääsi jatkoon.. Muttaaa odotankin tosi paljon, koska kuitenkin laulajia tulee joka tuutista ulos eli jotta muhun iskee, niin pitäis oikeasti olla jotain erityistä.
Mutta siis tuo paikka vielä.. Aivan kuin miksauksessa tms olisi jotakin vikaa! En tykkää myöskään yhtään tuosta ideasta, että ne on jossain nyrkkeilyhallissa.. Olisivat laittaneet kunnollisen paikan hyvällä akustiikalla - tuosta ei saa mitään selvää edes juontajan äänestä kun se puhuu mikkiin..
cherrry^
11.2. 15:13 (45/150)
kuka 16-vuotias? :)
muttaaa minä arvostelen:
Nelli & Selja
en ois ainakaan itte osannu päättää, ne laulo niin somasti :') mut olisin ehkä päästäny Nellin jatkoon.. mua vaan ärsyttää kun laitetaan niin hyvät vastakkain et sitte tippuu joku hyvä joka tapauksessa :---p voi että tuo nellin ääni on kyllä aivan tajuttoman persoonallinen ja sulonen :--)
Isabella & Bettiina:
Sisko siskoa vastaan... :) Oli tosi hyvä meininki lavalla & itte olin ainakin ihan fiiliksissä :) ihanat äänet molemmilla ja muutenkin hyviä laulajia molemmat, itte oisin kuitenkin ehkä päästäny Bettiinan jatkoon ?
Heidi & Valerie
Aaaa kattelin suurimman osan ajasta niitten vaatteita... olin varmaan ihan vihree kateudesta Valerien paidalle.. <3 ja niille farkuille ja sille asukokonaisuudelle..... <3 sdklsjkl ! ja heidilläkin oli ihana asu että voi plädfkjfkl ! ja ne laulo molemmat mun mielestä niin hyvin etten itte ois osannu päättää tässäkään kumman olisin päästäny jatkoon mutta ehkä Valerien kuitenkin :--)
en arvostele muita koska ne ei jääny ees päähän millään tavalla D:
(ehkä se tanjan ja johannan esitys mutta en jaksa D: )
touche
11.2. 15:16 (46/150)
Niin ja siis piti vielä sanoa, että olishan tommosen samanlaisen tunnelman saanut vaikka lavasteilla, jos se idea on just se ne on jossain kehässä.
omppupiiras
11.2. 16:02 (47/150)
Minä olen eri mieltä, sillä minusta tuo kaksintaistelu on lähes nerokas, vaikka aluksi epäilin sitä. On ihan järkevää, että samanlaiset tyypit laitetaan vastakkain, jotta mahdollisimman erilaiset äänet ja persoonat jatkavat. Monimuotoisuus on kiinnostavampaa, kuin kymmenen popparirokkarikloonia kisaamassa keskenään.
Joo-o, parhaat eivät ole välttämättä finaalissa, mutta _paras_ noillakin keinoilla ratkeaa. Samahan se on monissa urheilulajeissakin, joissa on erilaisia karsintasysteemejä. Kiva saada vähän vaihtelua näihin kykykisoihinkin.
Ja siellähän nyt noille pudotetuillekin on luvassa jotain töitä musiikin parissa, tai ainakin prokkiksia, joten..
touche
11.2. 16:21 (48/150)

omppupiiras : Minä olen eri mieltä, sillä minusta tuo kaksintaistelu on lähes nerokas, vaikka aluksi epäilin sitä.
Jos olen epäselvästi itseäni ilmaissut, niin musta siis tuossa kaksintaistelussa ei varsinaisesti ole vikaa, mutta paikassa ja äänen kuuluvuudessa on. Tietty noita pareja olis voinut vähän paremmin katsoa jne mut suurin rasittavuus musta on tuo ettei ne äänet jne tuu niin hyvin esille kun voisi toivoa. Ja kappalevalinnat..
Purjo
11.2. 17:02 (49/150)
Huhhuh, onneks toi Tanja pääsi jatkoon, koska kun se aikoinaan laulo sen Jos menet pois niin mä itkin. Ihan hirveesti. Itkin myös nyt kun siitä näky pätkä tossa jaksossa. :|
spagettimakkara
11.2. 17:43 (50/150)

Purjo : Huhhuh, onneks toi Tanja pääsi jatkoon, koska kun se aikoinaan laulo sen Jos menet pois niin mä itkin. Ihan hirveesti. Itkin myös nyt kun siitä näky pätkä tossa jaksossa. :|
Ootko mun äiti................ Seki spiidas ku viimistä päivää :-----D
Rosemarie
12.2. 13:13 (51/150)
En oikein tykkää tuosta kaksintaistelusysteemistä. Harmitti, kun Selja ja Nelli lauloivat toisiaan vastaan, koska heillä molemmilla on tosi persoonallinen ääni, mutta kuitenkin eri tavalla persoonallinen. Silti ihan hyvä, että Selja pääsi jatkoon, koska hän on ehdottomasti yksi suosikeistani. Tosin hänet oli stailattu ihan järkyttävän tätimäiseksi, huh huh.
koalaKläk
12.2. 13:55 (52/150)
Se 16-vuotias joka meni sillon Elastisen jengiin.... D: tai siis tosi nuori se ainaski oli !
koalaKläk
12.2. 13:57 (53/150)
http://www.nelonen.fi/uutiset/viihde/uutinen/voice-finlandin-kuopus-sai-elastisen-huudahtamaan-aivan-k%C3%A4sitt%C3%A4m%C3%A4t%C3%B6nt%C3%A4
tätä tarkotan!
Arina
12.2. 17:33 (54/150)
Nyt tulee se perjantain uusinta telkkarista. :) Kattelen sitä' just. Onneksi Lauri pääsi jatkoon eikä se Henrika. :D Lauri oli mielestäni parempi ja mua jotenkin huvitti sen Henrikan tanssiliikkeet. :D
Arina
12.2. 17:58 (55/150)
Kimmosta tykkään jotenkin tosi paljon! :D Otti lavan mun mielestä haltuun ja hyvin veti. :) Ilmo oli kans ihan ok, mut ei herttileijaa toi Nellin ja Seljan esitys. o_O Ei kyllä ollut mielestäni kovin hyvä, mutta Selja oli kyllä parempi kuitenkin mielestäni. Kaunis biisi, mutta joo ei tuo esitys kyllä säväyttänyt minua yhtään!
Arina
12.2. 18:24 (56/150)
Johannan ja Tanjan esitys oli ihan hyvä. :) Itse oletin Johannan menevän jatkoon, oli sen verran itsevarma esiintyessään. Toisaalta Tanja oli tosi symppis jne., ootan mielenkiinnolla sen jatkoa.
Aika rohkee valinta toi Only girl in the world Heidille ja Valerielle. Valerie on mun mielestä symppiksempi, Heidillä oli kauheet horovaatteet. :D En tykänny biisin sovituksesta. Onneks Valerie pääs jatkoon. :)
Arina
12.2. 18:40 (57/150)
Onneks Isabella pääsi jatkoon. :D Oli mielestäni parempi kuin Bettina. Molemmat kyllä tosi hyviä ja tykkääntykkään, mutta kyllä Isabella veti paremmin. :-) Muutenkin Bettiinaa saanut kuulla ja nähdä tarpeeksi (aikoinaan Idolsissa) niin nyt on kyllä Isabellan vuoro loistaa. :D
_3m_
15.2. 16:46 (58/150)
ei juma ku toi bettiinan ja isabellan esitys oli hyvä!!!!
Mintukarpalo
17.2. 21:09 (59/150)
Ei juma miten hyviä laulajia :) VITTU että rupes vaan ärsyttää toi saara aalto, mä tykkäsin siitä annasta ihan sikana :( saara on jotenki ärsyttävän ylitäydellinen, miks ne ees laittaa ketään sitä vastaan jos ne haluu kuitenki sen jatkoon. Tossa toi kaksintaistelu oli aika paska juttu , Anna olis ansainnu ihan yhtä paljon jatkopaikan :/
illatiivi
17.2. 21:43 (60/150)
Tänään oli tosi tasasia pareja. Hienosti onnistuivat kaikki.
JOEY_TRIBBIANI
17.2. 22:34 (61/150)
Mun mielestä tää kaksintaistelu juttu on tekopyhä. Siis ensin alkukarsinnoissa joku tuomareista tekee kaikkensa että saa jonkun tietyn laulajan omaan joukkueeseen, on sillain "mä teen susta tähden jos vaan valitset mut" ja sitten seuraavan kerran kun näkee niin (ehkä) pudottaa itse koko kisasta. eh? Siis kyllä mä ymmärrän että pitää karsia ja näin mut tää ei mun mielestä ole oikea tapa. :D
Arina
19.2. 18:57 (62/150)
Katsoin äsken sen perjantain jakson uusintana.
Ensiksi mun on pakko sanoa, että mua ärsyttää se juontaja Axl mikä onkaan! :D En oo muissa ohjelmissa siihen ärsyyntynyt, mutta Voice of Finlandissa se on vaan ollut mun mielestä tosi ärsyttävä. Ja siis ärsyttää se, kun se kuuluttaa ne kilpailijat lavalle tyylillä "Sannaaaa Säntttiiiii!" :D eli venyttää tolleen tyhmästi noita nimiä.
Nelli vaikutti jotenkin ärsyttävältä, kun taas Minna oli ehkä vähän symppiksempi. No toisaalta Nelli kyllä veti paremmin ja hyvä ääni sillä on. Ei vaan kyllä esitys pahemmin sävyttänyt.
Mitä hittoo se Elastinen selitti Lauralle ja Mikolle, että niillä on sellanen rock-biisi ja sitä ei välttämättä kovin moni osaa tms. ja sit ne laulo Wonderwallin. o_O Ei se mun mielestä niin rockrockrock biisi ole. Ihana biisi kylläkin, mutta ihmettelin kyllä Elastisen selityksiä biisivalinnasta. :D
Ihan kiva, että se Mikko pääs jatkoon. Oli mukavan herkkä, ehkä vähän sulkeutunut esiintyessään. Laura toi lavalle voimaa, mutta jokin siinä laulussa häiritsi.
Nyt vasta näin ekaa kertaa sitä Tony Romeon kanssa laulaeen Mikon. :) Hyvin se kyllä veti ja onneksi meni jatkoon! Jotenkin Tony Romeo on jo "niin nähty", vaikka kyllä se mun mielestä tässä kisassa on vetäny paremmin kuin olisin odottanu. :) Mikko kaipaa kyllä treeniä lavaliikkumisen kanssa, mut ehkä se siitä.
Jelena veti mun mielestä tosi herkästi ja nätisti, ihan oletin koko ajan, että se ois laitettu jatkoon. Sanna veti kyllä kans hyvin ja Katujen kuningatar on ihana biisi. <3 Aika tasaisia olivat.
Mua ärsyttää se Saara jotenkin. D: Selitti olevansa määrätietoinen ja plaa plaa plaa. No varmaan totta joo. :D Mutta ärsyttää jotenkin, kun sen täytyy tossa kilpailussa olla. Eikö tosiaan saanu tarpeeks julkisuutta ja mahdollisuuksia sillon ku oli Talentissa vai missä olikaan?
Minä ja hän on ihana biisi ja Jesse & Juho vetivät kyllä hyvin! :) Ihanaa, että Jesse pääsi jatkoon!'
Mintukarpalo
19.2. 19:04 (63/150)
Mun äiti sano et saara aalto tuntuu olevan aivan täys itteensä, ja nyt tajusin et se on kyl totta :D se oli ihan minäminäminäminä oon sitä ja tätä kun anna oli sellanen chill , ihan normaali. äh ärsyttää. Mä tykkään enemmän sellasista persoonista jotka ei kokoajan tuo itteensä esille, ja persoona on kans tärkee kuitenki laulajan uran kannalta....
Arina
24.2. 18:06 (64/150)
Hei tää tulee tänään! :-) Aattelin jopa kattoo tän nyt tälleen perjantaina, kun aina ennen jos oon kattonu niin oon kattonu sunnuntaina. :D Perjantaisin ollu joko töitä, muita menoja tai en oo muistanu kattoo.
Arina
24.2. 20:16 (65/150)
Aika tasaisia oli noi Krista ja Mya.
mirjaamo
24.2. 21:08 (66/150)
Eveliina oli kyl hyvä onneks pääs :)
Arina
24.2. 21:08 (67/150)
En oo pahemmin jaksanu keskittyy tän jakson katsomiseen. D: Ei jotenkin enää jaksakaan kiinnostaa. :--D
Rosemarie
25.2. 13:12 (68/150)
Minä odotan jo livelähetyksiä. Jotenkin vähän turhan pitkäksi venytetty tämä ohjelma. Saavatkohan kilpailijat muuten livelähetyksiin valita itse biisit? Haluaisin niin paljon mieluummin kuulla heidän omia biisivalintojaan.
"Ensiksi mun on pakko sanoa, että mua ärsyttää se juontaja Axl mikä onkaan! :D En oo muissa ohjelmissa siihen ärsyyntynyt, mutta Voice of Finlandissa se on vaan ollut mun mielestä tosi ärsyttävä. Ja siis ärsyttää se, kun se kuuluttaa ne kilpailijat lavalle tyylillä "Sannaaaa Säntttiiiii!" :D eli venyttää tolleen tyhmästi noita nimiä."
Se taitaa olla ihan tarkoituksellista. Noin tekevät myös nyrkkeilykuuluttajat (tai ainakin se yksi tosi kuuluisa, joka on tiennannut siten miljoonia), ja ne kaksinkamppailuthan ovat nyrkkeilykehässä.
Purjo
26.2. 19:45 (69/150)

Rosemarie : Se taitaa olla ihan tarkoituksellista. Noin tekevät myös nyrkkeilykuuluttajat (tai ainakin se yksi tosi kuuluisa, joka on tiennannut siten miljoonia), ja ne kaksinkamppailuthan ovat nyrkkeilykehässä.

No ei se muuta jutun ärsyttävyyttä yhtään..
Arina
2.3. 18:55 (70/150)
Tänään tulee vissiin vika kaksintaistelu-juttu.
Ja aivan aivan, se Axlin tapa juontaa on ärsyttävä vaikka ois miten nyrkkeilykuuluttajista matkittua. :D
stayhoney
2.3. 19:46 (71/150)
Että ärsyttää tuo Saara Aalto, Anna oli aivan ihana ja ois niin ansainnu jatkopaikan mutta tottakai tää pääsee jatkoon.. Hohhoijjaa, toi on niin nähty tyyppi ja aivan käsittämättömän ärsyttävä. Samat fiilikset tulee siitä 'rokkimimmi' Nannasta, vaikuttaa kauheelta diivalta. Mutta onneksi on päässy monia ihania suosikkeja jatkoon! :)
Arina
2.3. 20:15 (72/150)
Tuntuu, että tän ohjelman kohokohtia on enää vaan Elastisen nyökyttelyt. :DD En kauheesti tykänny noiden Tonien esityksestä, että ihan sama oli mulle kumpi meni jatkoon. :-D
Piukkisko
2.3. 20:19 (73/150)
Minä taas tykkäsin molemmista. Jatkoon päässyt oli kyllä parempi laulullisesti ja pääsi komeasti korkealle. Meni kylmät väreet.
Arina
2.3. 20:31 (74/150)
Mä en jotenkin lämmenny Tonien esityksille. :D Mutta toi Anfisan ja Hannan esitys oli ihan kiva. Onneks Anfisa meni jatkoon! :)
Piukkisko
2.3. 20:33 (75/150)
Jännä nähdä tuo kolmintaistelu! :--O
Piukkisko
2.3. 20:39 (76/150)
Ekalla naisella ihana saundi! Mies sanoi, että sillä on laiska ääni. :--D Tokallakin mukava ääni, mutta jotenkin jäykkä. Mutta taitaa tuo mies viedä tämän potin. Vaikkakin liikaa vingahduksia... Paha sanoa!
...Pärinää, pärinää... No niin!!
Arina
2.3. 20:40 (77/150)
En jotenkin yllättyny yhtään, että toi Kim meni jatkoon. :D En oikein tiiä miks, mutta en vaan jotenkin kauheesti innostu näistä esityksistä. Jotenkin tuntuu, että oli niin itsestäänselvyys, että Kim menee jatkoon. Ite oisin ehkä sen Marin laittanu jatkoon. :)
Piukkisko
2.3. 20:42 (78/150)
Huh, tässähän tulee ihan kommentaattoriolo! Hihi. Joo, eka kerta. :--D
mariannna215
2.3. 20:43 (79/150)
Mua ei oikeen noi Kimin kiekumiset sytytä :( olisin laittanut Marin jatkoon. Sillä toisella naisella ei kyllä ollu mitään jakoa tossa.
Piukkisko
2.3. 20:44 (80/150)
Kumpi on Mari. Se eka vai toka? Mulla on nimet hukassa. :--D
Arina
2.3. 20:45 (81/150)

Piukkisko : Kumpi on Mari. Se eka vai toka? Mulla on nimet hukassa. :--D
Se blondi. :D Se toinen typy tais olla nimeltään Ella, eli siis se Vickyn tytär. Mutta se blondi oli Mari ja mun mielestä noista paras. :D
MiisaMouse
2.3. 20:45 (82/150)
Kylläpä toi Kimi rääkyi....
Piukkisko
2.3. 20:55 (83/150)
Tuo mies on kyllä aika mahtava! <3 Uuh! Siis laulamaankin. :--D Tuolla naisella on kiva fiilis ja voimaa, mutta en tuota laulua hirveesti jaksa kuunnella verrattuna muiden tasoon. Mies jatkoon, mies jatkoon! J-Peeksi taisi kutsua.
...töttöttöttöröööttötröö... Ähäkutti! :--D
Arina
2.3. 20:55 (84/150)
Heini kyllä yllätti ja veti yllättävän hyvin. :) J-P:stä tykkäsin silloin alkukarsinnoissa enempi. Tasaisen vahva J-P kyllä on ja hyvin laulaa, mut ei Heini kyllä huono ollu! :)
Arina
2.3. 20:56 (85/150)

Piukkisko : Tuo mies on kyllä aika mahtava! <3 Uuh! Siis laulamaankin. :--D
Haha. Kieltämättä ihan komeakin. ;)
Piukkisko
2.3. 20:59 (86/150)
Aww, ihanan hissukan oloinen tuo kaljupää. Oskariko se oli? Tollanen pehmohemmo. Hihi.
Piukkisko
2.3. 21:05 (87/150)
Tuolla ekalla oli yllättävän korkea saundi. En ihan kuvitellut sellaiseksi. Osaa revitelläkin. Taidan tykätä kyllä tuosta pehmohemmosta enemmän. Kumpikin vetää kyllä ääniskaalat aivan mahtavan upeasti ja puhtaasti. Annan pisteeni pehmohemmolle siis kuitenkin.
...tää on jännää, jumalauta! Tulee pissakin housuun, kertokaa jo! :--O Voi ei! No ei pahaa valinnut!
Arina
2.3. 21:07 (88/150)
Se "pehmohemmo" Oskari oli kyllä jotenkin lutunen ja symppis. :D Aki ehkä veti kuitenkin vähän paremmin, mutta en tiiä, joku vaan siinä ihmisenä tökki. :D Tai siis hölmössti sanottu, kun en kumpaakaan kuitenkaan tunne, mutta siis Oskari oli symppiksempi ja kivemman oloinen. Mutta laulajaa tässä etsitään kuitenkin. :)
Piukkisko
2.3. 21:11 (89/150)
Toisaalta taas mulla tuli se samaistumisen tunne siihen Oskariin, kun se oli sellainen ujon oloinen, mutta lavalla sitä ei huomannut enää ollenkaan. Ehkä siksi kallistuin sinne.
hömeli_
2.3. 21:15 (90/150)
"Yritin tos alus yksinkertaistaa etten kikkaile liikaa"
Vähän ylimielisen kuulonen toi Karoliina
Piukkisko
2.3. 21:21 (91/150)
Uuh, tuo blondi kuulostaa hyvältä. Karoliina veti kyllä vähän överiksi tuon kiljahduksen alussa. :--D No kaikille sattuu ja rapatessa ruikkailee. Karoliinalla menee yliyrittämiseksi ja blondi suorittaa vähän ehkä rimansa ali joissain kohdissa. Jos on noin paljon kokemusta kuin Karoliinalla, niin eikö pitäisi olla jo parempi? Annan pisteeni blondille.
........................ Ykköspari -juttu ei ehkä mennyt kyllä oikein? :--D .... Tai sitten meillä on huono äänentoisto. No pikkujuttuja. Köh köh. ...Voi vitalis, miksi? No onhan se hyvä, mutta odotin ehkä liikoja.
Arina
2.3. 21:26 (92/150)
Voi olla ilkeesti sanottu, mutta oikeesti ihmettelen miten Suomen kaltaisessa maassa joutuu Euroviisuissa esiintynyt tyyppi kiertelee kaiken maailman laulukilpailuja läpi. Jokin tossa Karoliinassakin mättää, kun ei oo ton enempää pinnalle päässyt. Ois muuten ollut mielenkiintoista nähdä Saara Aalto ja Karoliina Kallio keskenään laulamassa. :D Jos heistä täytyy parempi valita niin kyllä mä Karoliinasta enemmän tykkään.
Mutta joo, musta tylsää, kun tollaisia laulajia otetaan tähän sarjaan mukaan.
Huhhu, kun ärsyttti taas Axelin juontojutut. :D Arghh. Ja jotenkin kuulosti tympeeltä, kun se Lotan astuessa lavalle esitteli sen sanomalle jotenkin "Päivätyön musiikin takia lopettanut Lotta" tms. :D Ja Karoliina tietenkin kuulutettiin lavalle entisenä tenavatähtenä tms. :P
Joops...
Piukkisko
2.3. 21:30 (93/150)
Naurahdin kanssa tuolle "tenavatähdelle". Itse kun nuorena tyttönä haaveilin pääseväni mukaan tenavatähteen kisailemaan. Onneksi en mennyt. Nyt voisi olla paskamaista kiertää laulukisoja, jos joutuisi sen aina merkkaamaan lapuissa kohtaan "aikaisemmat kokemukset". :--D Kamalaa!
illatiivi
2.3. 21:34 (94/150)
Onneks nää kaksintaistojaksot on vihdoin ohi. Jotenkin tässä ohjelmassa kaikki kestää liian pitkään. Ite en ainakaan parin ekan kerran jälkeen oo oikein jaksanu näistä kaksintaistoista kiinnostua.
Ihanaa, että Toni H. meni jatkoon, ihan vaan niitten maagisten silmiensä takia. :D
ann1ca
2.3. 21:44 (95/150)
ärsyttää että karoliina pääs jatkoon, se on jo päässy tekemään musiikkia, eikä muhun muutenkaan iske sen ääni.
Liliaa
3.3. 14:05 (96/150)
Elastinen teki nyt niiiiin virheen! Ensimmäistä kertaa olin eri mieltä ylipäätään kenenkään tuomarin kanssa.. Mutta olihan Lotta paaaljon parempi kuin Karoliina eilen! Lotalla tosi pehmeä ja täyteläinen ääni ja volyymiakin löytyy. Karoliina lähinnä mielestäni vain "huusi" läpi biisin...
aniba
3.3. 14:52 (97/150)
tossa kaksintaistelusysteemissä kusee se, että periaattees parhaimmat ei pääse jatkamaa ku jos ne on samantyylisii jonkun toisen hyvän kans, ne pistetään vastakkai. eilises jaksos oli aika paljonki sellasii joista molemmat ois ansainnu päästä jatkoo verrattuna edellisjaksoihi D:
osaatteko jo sanoo et kellä tuomarilla on teiän mielestä parhaat laulajat? :) mieluiten sillee kokonaisuutena eikä yksittäislaulajina :D
aniba
3.3. 15:03 (98/150)
tuleekohan demiin ikinä sitä parempaa viestien muokkausta.. mutta joo, eihän sillä kokonaisuuella ookkaa merkitystä jos jokanen tuomari saa valita vaan yhen laulajan finaaliin! :o en tiennykkää tota.
ja huomasitteko tekin sen, kuinka joillain tuomareilla oli selkeesti päätökset tehtynä et kumpi laulaja pääsee kaksintaistelus jatkoon jo ennen ku ne oli laulanu? ilmeni must jotenki biisivalinnoissa ja michaelki sano jotenki hassusti siinä heini vs. jp että "et jäänytkää nii alakyntee ku luulin". :D kyl mä tajuun et noita pitää toki miettii jo alustavasti mut silti. :o
JOEY_TRIBBIANI
3.3. 15:19 (99/150)
"ja huomasitteko tekin sen, kuinka joillain tuomareilla oli selkeesti päätökset tehtynä et kumpi laulaja pääsee kaksintaistelus jatkoon jo ennen ku ne oli laulanu? ilmeni must jotenki biisivalinnoissa ja michaelki sano jotenki hassusti siinä heini vs. jp että "et jäänytkää nii alakyntee ku luulin". :D kyl mä tajuun et noita pitää toki miettii jo alustavasti mut silti. :o"
Mä luulen että noi on todellakin miettinyt kaiken jo etukäteen. Ne, kenestä halutaan eroon, laitetaan vastakkain paremman kanssa. Luulen että ihan sama systeemi kuin Idolsissa, mutta tässä vain sattuu olemaan tuo kaksintaistelu juttu.
mariannna215
3.3. 16:10 (100/150)

Liliaa : Elastinen teki nyt niiiiin virheen! Ensimmäistä kertaa olin eri mieltä ylipäätään kenenkään tuomarin kanssa.. Mutta olihan Lotta paaaljon parempi kuin Karoliina eilen! Lotalla tosi pehmeä ja täyteläinen ääni ja volyymiakin löytyy. Karoliina lähinnä mielestäni vain "huusi" läpi biisin...
Niin teki! Lotta oli paljon persoonallisempi jotenkin, Karoliina laulaa hyvin, mutta kun se on niin perus :( Jotenkin tuli sellanen olo, että Elastinen oli jo päättäny ottaa Karoliinan jatkoon.
Mä olen ollut melkeinpä kaikissa päätöksissä samaa mieltä tuomariston kanssa, mutta eilen taisin olla eri mieltä neljässä kamppailussa.
Arina
9.3. 20:22 (101/150)
Mitä ihmettä, kukaan ei oo täällä kirjottelemassa? o_O NYT SUORA LÄHETYS MENOSSA!!!
Livelähetys on menossa. Harmittaa, kun en nähnyt Laurin ja sen tiimiläisten yhteisvetoa ihan alusta. Minkä biisin ne veti? :D
Kimmo Härmältä jotenkin yllättävä biisivalinta, mutta hyvin veti ja otti kyllä lavan haltuun! Kunnon rokkari. :)
Sanna Säntti lauloi ihanan biisin. Alussa en tykännyt, mutta kertsiä kohti kyllä parani huimasti. Hillittyä lavaesiintymistä. :)
'
Arina
9.3. 20:29 (102/150)
J-P ei nyt kyllä ihan hirveesti sytyttäny. Ihan ok ja ääntä löytyy jne. Eri mieltä oon Paulan kanssa, eli ei mun mielestä kyllä ollu hyvä biisivalinta. :D
Arina
9.3. 20:35 (103/150)
Ei kyllä tää Anttikaan kauheesti sytyttäny. Sen silmistä kyllä huomasin herkistymistä. Jotenkin tuntui siltä, että lauloi liian "kiinni" mikkiin, liian lähellä mikkiä. Bändin soitto oli hyvää ja kertsissä Anttikin pääsi "oikeuksiinsa". :) Mutta ei kyllä ollu kovin erikoinen esitys mielestäni. Olisi voinut pystyä parempaankin.
Arina
9.3. 20:37 (104/150)
Hei oikeesti ihmiset, herätys! :D Tulkaa keskustelee tänne. :D
Arina
9.3. 21:02 (105/150)
Kristalla energiaa riittää. Tuli vähän sellainen olo, että haluaa matkia Michaelia. :D Melkoista meininkiä kyllä oli ja yleisö syttyi esityksestä, en kyllä toisaalta ihmettele. Ois vaan kivaa kuulla Kristalta joskus vähän rauhallisempia vetoja.
Selja oli ihanan herkkä. Tosin vähän biisiä kuunnellessa tuli sellasia "ei noin" -ajatuksia, mutta mitäpä minä musiikista ymmärrän. :D Ainakin alku jotenkin tökki mielestäni. Rohkea veto vetää yksikseen feat. ukulele ilman bändiä.
Toni Hiltunen veti ihanan biisin. Aika nopea biisi vaan. Toni näytti nauttivan esiintymisestä ja itse lämpesin esitykselle loppua kohden. :) Jatkoon kyllä vois mennä mun puolesta!
arsonist^^
9.3. 21:03 (106/150)
Jotenki ei hirveesti kyl kiinnosta enää ollenkaa tää Voice of Finland, tai oon unohtanu tän ihan kokonaan :D
Arina
9.3. 21:18 (107/150)
Mulla on vähän vaihtelevat fiilikset tän ohjelman suhteen. Joskus ärsyttää ja kyllästyttää, mutta nyt on taas pienoinen innostus pinnassa. :) Ihanaa jotenkin, kun voi vähäks aikaa unohtaa omat ajatukset ja katsoa tätä.
Pakko sanoa, että nyt kyllä ymmärsin miksi Kim on mukana tässä kilpailussa! :) Ekaa kertaa ihan kunnolla tykkäsin sen esityksestä. 18 and life on ihana biisi! Se mua häiritsi, kun lauloi sen "Bang bang" -kohdan mun mielestä vähän väärin. xD Mutta muuten hyvä. :)
Ja Mikko Herranen on kyl kova jätkä ja posketonta meininkiä todellakin. :D Ääntä kyllä lähtee ja näki, että Mikko nautti esiintymisestä!
aniba
9.3. 21:30 (108/150)
nelonen on pistäny tän kyllä tuleen niin huonoon aikaan.. en ihmettele miksei tääl oo muita kommentoijia :d
mut kysyit minkä biisin lauri ja ne veti, niin sen nimi oli myrsky muttei kyl sanottu alkuperästä esittäjää. vähän naurettavaa sillee ku sanottii "team lauri" ja lauri veti muuten koko biisin yksin paitsi ne taustalaulut? :D
oon tykänny eniten kimmosta, j-p:stä, tonista ja mikosta (eiks se vetäny sitä musee?). krista ja nyt toi saaranki veto on kans hyviä. :)
laurin tiimin biisivalinnat on ollu jotenkin tosi tyhmät. antille ei ainakaa sopinu yhtään se olkinainen vai mikä olikaa.
Arina
9.3. 21:47 (109/150)
Valerie vaikuttaa herkältä. Itelle tuli mieleen, että haittaskohan sitä ne Laurin sanat ennen sen esitystä (insertissä), siis jotain että onkohan Valeriella liian suuret luulot ja odotukset musiikkimaailmasta. :p No Valerie veti ihan kivasti, mutta ois voinu paremminkin vetää.
Huomasin itsestäni, että jo ennen Saara Aallon astumista lavalle mua alkoi ärsyttää. :P Jotenkin tuli niin se Talent mieleen, kun pianoa soitteli taas. Mielestäni huutokohdat tossa laulussa eivät sopineet Saaralle. Hyvin se laulaa ei siinä mitään, mutta en vaan jotenkin Saaran persoonasta tykkää. D: Siis sen perusteella, mitä oon telkkarista katsonut. Voihan se oikeasti tosi mahtava tyyppi olla, mutta vaikuttaa telkkaripätkien perusteella vähän ärsyttävältä.
Amanda Löfman oli ehkä pienoinen pettymys. Ois voinu sekin pysyyä vähän parempaan ja biisivalinta oli aika riskaabeli. Mutta hyvä koreografia oli biisiin, ois Amanda toisaalta voinu liikkua vähän enemmänkin, mutta biisin alotus ja lopetus olivat kivoja. :)
Arina
9.3. 22:00 (110/150)
Eli eli, jatkoon menivät:
MICHAELIN TIIMISTÄ:
(Katsojien valitsemat) Saara Aalto & Mikko Herranen
(Michaelin valitsemat) Kimmo Härmä & Toni Hiltunen
Michael valitsi just ne, jotka oisin itsekin valinnut. :)
LAURIN TIIMISTÄ:
(Katsojien valitsemat) Kim Koskinen & Amanda Löfman
(Laurin valitsemat) Antti Matikainen & Sanna Säntti
Tuo Antin valitseminen vähän yllätti, itse olisin ehkä Seljan laittanut mieluummin jatkoon kuin Antin. :P Mutta hyvä, että Sanna pääsi jatkoon. :)
Mitäs mieltä muut ovat valinnoista?
aniba
9.3. 22:04 (111/150)
olin yllättyny katsojien valinnoissa saara aallosta, koska se on kumminkin aika nähty. tai siis aattelin et se on saanu jo nii paljo tilaisuuksia ettei katsojat enää haluis antaa. :o ja myös amanda vähän yllätti.
jp:n ois pitäny kyllä päästä jatkoon! :< ja mäkin oisin ehkä laurin tiimistä laittanu seljan jatkoon ennemmin ku joitaki noista.
miksköhän muuten laurin porukalla oli se yhteislaulu muttei miken :o
Nicole_Richie
9.3. 22:22 (112/150)
Miks vitussa se Krista tippu? Aivan paras esiintyjä, tollasta ois kaivattu vielä.
Mintukarpalo
9.3. 22:22 (114/150)
En vaan syty saara aallosta, en tiiä mikä siinä on. Ei täydellinen laulutaito vaan oo se mikä määrittää kaiken. Kimmo on näköjään mun suosikki, ainoo mikä olis harmittanu helvetisti jos se ois tippunut :--) mut vitun tähkä, seljan ois ehdottomasti pitäny mennä jatkoon :o eikä sen tangomarkkinamiehen....
Mintukarpalo
9.3. 22:24 (115/150)
"Amanda Löfman oli ehkä pienoinen pettymys. Ois voinu sekin pysyyä vähän parempaan ja biisivalinta oli aika riskaabeli. "
tästä oon kyllä NIIIN eri mieltä :DDD mun mielestä se veti ton biisin niin hyvin kun joku ei-freddie vaan voi vetää, oon helvetin ylpee et suomesta löytyy ton tasoisia laulajia. aivan upeeta:)
Kmyytti
9.3. 22:27 (116/150)
Mä taas tykkään hirveesti Saara Aallosta, se on mun lemppari koko kisassa, enkä jaksais kokoajan kuunnella sitä, kuinka se on jo saannu tilaisuuksia eikä se kuulu tonne yms... : / Saara on hirveen lahjakas, ihana ääni ja kaikkee ♥ En ymmärrä, mitä vikaa siin on? Se ois täydellinen The Voice of Finland ; )
Mintukarpalo
9.3. 22:28 (117/150)
"mutta en vaan jotenkin Saaran persoonasta tykkää. D: Siis sen perusteella, mitä oon telkkarista katsonut. Voihan se oikeasti tosi mahtava tyyppi olla, mutta vaikuttaa telkkaripätkien perusteella vähän ärsyttävältä."
sama, mulle tulee sellanen fiilis että rentoudu tyttö :D se vaikuttaa sellaselta pilkunnussijalta kympin tytöltä joka tekee kaiken täydellisesti. varmasti voi olla kivakin tyyppi mut tollasen kuvan siitä vaan saa :(
Nicole_Richie
9.3. 22:31 (118/150)
Saara Aalto ei minuunkaan uppoa oikein, kiva ääni jne, mutta jostain syystä se on vaan ollu liikaa näissä tv-ohjelmissa, että mulle on siitä liian negatiivinen kuva pyrkyrinä julkisuuteen. Kun ei nappaa niin ei nappaa, se olisi jo noussut kunnolla "tähdeksi" jos niin tulisi käymään.
Rosemarie
10.3. 01:59 (119/150)
Olen kyllä tosi pettynyt, kun Selja tippui. :( Seljalla on niin ihana ja omaperäinen ääni, joka tosin on tullut valitettavan huonosti esille noissa biiseissä. Pitää sitten tyytyä kuuntelemaan Seljaa Youtubesta...
Sanna Säntti on sentään vielä jatkossa. Hän oli tänään myös ihana ja herkkä.
Oli kyllä tänään niin paljon mitäänsanomattomia esityksiä, että huoh. Miten joku Antti Matikainenkin on jatkossa? Meinasin nukahtaa sen esityksen aikana. Michaelin joukkueesta tosin meni suht oikeat jatkoon, vaikken niistä kaikista niin kauheasti perustanutkaan. Kuitenkin jonkun Kristan esitystä oli esimerkiksi tuskallista katsoa, kun sillä oli niin kauhea ADHD-show päällä.
Arina
10.3. 13:02 (120/150)
Keiden esityksiä te odotatte eniten? :) Siis jos nyt puhuttais Paulan ja Elastisen tiimeistä.
Paulan tiimistä odotan eniten Jessen ja Anfisan esityksiä. Elastisen tiimistä taas Isabellan ja varmaan myös Eveliinan. Niin ja kyllä sen Tarun kans: jännityksellä odotan pääseekö se esiintyy vai synnyttääkö ennen sitä. :D
mariannna215
10.3. 14:05 (121/150)
Sanna Säntti oli hyvä eilen. Musta se on vaan koko ajan parantanut.
valoapimeässä
10.3. 14:13 (122/150)
Musta Lauri ois voinu valita ennemmin Seljan eikä Sanna Sänttiä tai Antti Matikaista:< On se sannaki ihan kiva mut ehkä vähän toistaa itteään. Kim oli kyllä ihana:D
virtakäyttöinenkettu
10.3. 14:22 (123/150)

Mintukarpalo : "mutta en vaan jotenkin Saaran persoonasta tykkää. D: Siis sen perusteella, mitä oon telkkarista katsonut. Voihan se oikeasti tosi mahtava tyyppi olla, mutta vaikuttaa telkkaripätkien perusteella vähän ärsyttävältä."
sama, mulle tulee sellanen fiilis että rentoudu tyttö :D se vaikuttaa sellaselta pilkunnussijalta kympin tytöltä joka tekee kaiken täydellisesti. varmasti voi olla kivakin tyyppi mut tollasen kuvan siitä vaan saa :(
joo ihan sama mullakin..
loststare
10.3. 14:57 (124/150)
Tuntuu että Saara tulee tän voittamaan,toisaalta se kyllä ansaitsiskin sen kun on yrittänyt läpimurtoa niin monta kertaa,mutt en vaa tykkää sen persoonasta enkä äänestä. Muutenkin ärsyttää nää kaikki 'tyrkyt' jotka on ollut miljoonassa laulukilpailussa,kauheen epätoivosta. Vihaan sitä Amandaa ja Anttia.
Se ihana ukulele tyttö ois saanut päästä jatkoon :<
Yachi
12.3. 10:29 (125/150)
Huomasitteko Michaelin sekavan olotilan?
Arina
12.3. 11:04 (126/150)

Yachi : Huomasitteko Michaelin sekavan olotilan?
Huomasin, mutta musta tuntuu että sen olotila on aina sekava eli otapa siitä herrasta selvää. :D
Alicie^
12.3. 16:10 (127/150)
Hmm jos olisin saanut päättää, ketkä olisivat viime jaksossa menneet jatkoon, niin ne olisivat olleet Mikelta Toni, Krista, Kimmo ja Mikko. Tähkältä Sanna, Selja, Amanda jajaja vaikka se Kim.
Antti (muistinko nimen?) on jotenkin mitäänsanomaton.
Ja Saara Aalto. Arrrgh. Varmasti se on ihan hyvä laulaja ja kaikkea, mutta -kuulostaa ehkä julmalta- eikö tämä ole jo nähty? Saaran tyylisiä laulajia on Suomi täynnä, eikä kukaan heistä iske minuun. Saarahan tämän koko leikin tulee loppujen lopuksi voittamaan, koska se on ah niin herkkä ja kaunis.
PRKL Mike mikset pudottanut Saaraa toissa jaksossa, kun sulla siihen oli vielä mahdollisuus? Itken verta.

Arina : Keiden esityksiä te odotatte eniten? :) Siis jos nyt puhuttais Paulan ja Elastisen tiimeistä.
No Elastiselta varmaan odotan eniten Mikko Sipolan esitystä. Ja kävin kurkkaa nuo biisit, mitä vetävät ens viikolla, niin on kyllä näin Lambert-fanina sanottava että vaikka en Karoliina Kalliosta muuten pidäkään, niin odotan silti hänen versiotaan If I Had Yousta. Mun mielipide Karoliinasta vaan on se, että jos on jo Euroviisuissakin ollut, eikä ole menestynyt, niin se on sitten oma ongelma. Mieluummin antaisin voiton jollekin ehkä hieman kokemattomammalla, mutta silti taitavammalle laulajalle. Ja niitähän riittää.
Paulan tiimistä mulla ei oikeastaan kenestäkään ole mitenkään suuria odotuksia.
Onko teillä jo jatkoon menneistä laulajista muodostunut joku voittajasuosikki? Mulla kolahti jo heti ekalla kerralla Tonin laulu ja toivon sen pääsevän mahdollisimman pitkälle. (:
mariannna215
12.3. 16:18 (128/150)
Meneekö metsään jos mulla on sellanen muistikuva, että Amanda oli joskus Idolsissa? Jossain oon sen ihan varmasti nähnyt!

Yachi : Huomasitteko Michaelin sekavan olotilan?
Joo, mutta eipä tuo nyt mitään uutta varsinaisesti ole.
Mulla ei ole oikeastaan varsinaista suosikkia vielä, mutta Paulan tiimissä on hyviä mieslaulajia (ja Anfisa). Voi olla, että sieltä löytyy tämän viikon jakson jälkeen joku suosikki.
Rosemarie
12.3. 16:25 (129/150)
"Ja kävin kurkkaa nuo biisit, mitä vetävät ens viikolla, niin on kyllä näin Lambert-fanina sanottava että vaikka en Karoliina Kalliosta muuten pidäkään, niin odotan silti hänen versiotaan If I Had Yousta."
Mistä ne biisit näkee?
Alicie^
12.3. 16:41 (130/150)
En tiiä, näkyykö ne tahallaan vain vahingossa, mutta ne löytyy kun menee Äänestys -> Äänestä tästä -> "Ehdokas"-alaspudotusvalikko. :D Ainakaan vielä noita biisejä ei ole julkaistu muualla.
Aki Louhela - You Are So Beautiful
Karoliina Kallio - If I Had You
Anfisa Proskuryakova - Nobody's perfeckt
Mikko Sipola - Use Somebody
Tanja Vähäsarja - Vanha Sydän
Lauri Mikkola - Open Your Eyes
Nelli Petro - C'est La Vie
Taru Ratilainen - Fallin'
Jesse Kaikuranta . Piiloon
Eveliina Tammenlaakso - Respect
Sophie Aittola - I Don't Believe You
Isabella Hammarsten - Rude Boy
touche
13.3. 10:48 (131/150)

Alicie^ : - eikö tämä ole jo nähty? Saaran tyylisiä laulajia on Suomi täynnä, eikä kukaan heistä iske minuun.
Mä olen niin eri mieltä. Mun mielestä hänellä on juuri sellainen ääni (ja ääniala), jota harvoin Suomessa kuulee kenelläkään olevan! Oikeilla kappalevalinnoilla voi päästä vielä pitkälle, jos vaan tuo osaamisensa esiin.
Olen myös samaa mieltä Seljasta, hän olisi ansainnut jatkopaikan. Jo ihan persoonallisen äänen takia. En ymmärrä, miksi jotakin massatuotantoa laitetaan jatkoon.. Jos oikeasti haluaa äänellä menestyä, niin siinä äänessä pitäisi myös olla jotakin, mitä voi kehittää.
Arina
16.3. 18:32 (132/150)
Tänään tulee! :)
Varsin mielenkiintoisia biisivalintoja!
hömeli_
16.3. 20:21 (133/150)
Eipä toi Karoliina nyt niin kummosesti laula. Odotin paljon parempaa..
Muta muutenkin ärsyttää tässä ohjelmassa tuo Karoliina sekä Saara Aalto. Molemmat ovat olleet jo jossain kilpailussa tms. ja pääseet pinnalle. Miksi tulla viemään mahdollisuus sellaisilta, jotka etsivät sitä "ponnahdusta" pinnalle..
Arina
16.3. 20:26 (134/150)
Jopas yleensö villintyi Team Elastisen esityksestä. :D Ois ollu kivaa kuulla Elastisen laulavan jotain erilaista biisiä. Räpätä se kyllä osaa, mut joku muukin laulu ois kelvannu kuin tuo. ;) Mutta yleisö innostui ja mielenkiintoinen sovitus!
Se Aki Louhela on kyllä yks tuon kisan aikuisista miehistä, ellei tosiaan ainoa. Kivaa oli kuulla siltä tollanen rauhallisempi biisi ja hyvin veti. :) Musta toi Aki on vaan vähän sen tyylinen tyyppi, jonka laulua kuuntelee mieluummin kuin katsoo esitystä. Jotenkin esityksestä mielestäni ei välity se karisma mitä oon enemmän joissakin laulajissa nähnyt.
Karoliina veti jotenkin niin Waldo's People -tyylisen biisin. Ei iskeny. :( Ihana biisi, mutta joo en oikein tykästyny.
Plaah.
chelsea
16.3. 20:38 (135/150)
näin pari viikkoo sitten ton karoliina kallion ja sen antin bändin flipperin livenä ja ne veti ton if i had you.. eli aika lame että valitsi saman biisin mitä on vetäny varmaan kymmeniä kertoja keikoilla aikasemminki. :p
Arina
16.3. 20:47 (136/150)
Anfisasta oon tykänny tähän mennessä aika paljon, se on jotenkin tosi symppiksen, ihanan oloinen. :) Tuokin miten sanoi takahuoneessa ettei hän tarvii välttämättä isoa yleisöä syttyäkseen, mutta tuollaisen kannustavan kyllä. En oikein tiedä mitä mieltä olen Anfisan esityksestä. Lauloi mun mielestä aika hiljaa ja biisivalinta oli omituinen. Mahtaako muuten olla sama biisi, jonka Idolsissa laulaa sunnuntaina muistaakseni Tiina?
Se peruukkijuttu oli aika hyvä veto ja siis lavaesiintyminen Anfisalla hillittyä, mutta jotenkin tosi voimakasta kuitenki. :)
Mikko Sipola veti ihanan biisin. <3 Eikä kyllä huono ollut. :-) Mies ja kitara = ♥_♥
Se vähän häiritsi, kun tuntui siinä vähän alun jälkeen, että Mikko ois vähän hyytyny esiintyessään. Noh ehkä kipeenä oleminen vie voimia.
Tanjaa odotin mielenkiinnolla ja aika omituisen biisin esitti. o_O Ikinä ennen tota biisiä kuullutkaan. Tanja leikitteli kivasti äänellään ja kaunis ääni kyllä hänellä. Ja ihanat hiukset Tanjalla! :) On vaan vähän sen tyylinen tyyppi, että ei oikein kauheen monen mielee välttämättä jää. Herkkä, mutta riittääkö se?
Arina
16.3. 21:08 (137/150)
Kuten Lauri Tähkä, myös minä olisin toivonut/toivoisin jatkossa Lauri Mikkolalle vähän energisempiä biisejä. Tyyppi selvästi nauttii liikkumisesta lavalla, joten hän ois ihan hyvin voinu vetää vielä energisemmän biisin, vaikka oli tuokin suhtmenevä biisi.
Nelli Petrosta tykkäsin ehkä ekaa kertaa nyt silleen ihan aidosti. Tuo Anna Puun biisi vaan tuntuu vieläkin niin tuoreelta ja ihan vaan Annalle tarkoitetulta, joten jännältä tuntui kun Nelli veti sen. Lenni-Kallelta yms. kumppaneilta kyllä hyvä sovitus. :)
Taru aloitti vahvasti, ehkä loppua kohden alkoi vähän kyllästyttää. Lauria kompatakseni (taas :D): Kyllä raskaana oleva nainen on aina kaunis! <3 Huhhu mitä säteilyä Tarulta, se on aika hotmama. :-)
Arina
16.3. 21:23 (138/150)
Jesse on jotenkin ihanan herkkä ja mahtis. <3 Melkein sai mut itkemään, mutta ei ihan kuitenkaan. :) Jipun biisit vaan on mulle merkityksellisiä. Mä vaan mietin, että alkoiko Jesse laulaa suoraan kertsistä? :o Ihan kuin se ois jättäny sen alun, eli:
"Mun oli pakko kadota, mun oli pakko saada vajota
Mä tahdoin jäädä sun luo, mä tahdoin jäädä sun luo
Mun täytyy uskaltaa nukahtaa
Mun täytyy pystyä tuntemaan
Jotenkin ilman sua, jotenkin ilman sua"
...laulamatta. Muistanko väärin? 8)
Eveliina ei jotenkin nyt sytyttäny niin paljoon. Hyppäs ehkä vähän liian suuriin kenkiin laulaessaan Respectin. Tosi tyylikkään näkösenä oli kyllä lavalla ja näytti esiintymisestä tykkäävän. Olisin ehkä kuitenki halunnu kuulla Eveliinalta jonkun muun biisin mieluummin.
hömeli_
16.3. 21:43 (139/150)

JOEY_TRIBBIANI : "ja huomasitteko tekin sen, kuinka joillain tuomareilla oli selkeesti päätökset tehtynä et kumpi laulaja pääsee kaksintaistelus jatkoon jo ennen ku ne oli laulanu? ilmeni must jotenki biisivalinnoissa ja michaelki sano jotenki hassusti siinä heini vs. jp että "et jäänytkää nii alakyntee ku luulin". :D kyl mä tajuun et noita pitää toki miettii jo alustavasti mut silti. :o"
Mä luulen että noi on todellakin miettinyt kaiken jo etukäteen. Ne, kenestä halutaan eroon, laitetaan vastakkain paremman kanssa. Luulen että ihan sama systeemi kuin Idolsissa, mutta tässä vain sattuu olemaan tuo kaksintaistelu juttu.
No ei päde kyllä läheskään jokaiseen pariin tuo, että kenestä halutaan eroon, niin laitetaan vastakkain paremman kanssa. Miks ne Hammarstenin siskokset olis laitettu vastakkain kaksintaistelus, koska molemmat on selvästi parempia kuin suurin osa muista.
Arina
16.3. 21:44 (140/150)
Sophielta kyllä herkkä esitys. Huomasi, että biisi tosiaan oli hänelle merkityksellinen. Harmi että Sophie on ollut aika näkymätön tässä kisassa. Ei pahemmin oo jäänyt ennen tätä mieleen.
Isabellan esityksestä tuli jotenkin se Lady Marmalade mieleen. Ois kivaa kuulla Bellan laulamana vähän erityylisiäkin biisejä. :P Mukavaa amerikan meininkiä joo, mutta ei toi nyt saanut mua hurraamaan seisaalteen tms. Eli jotain jäi mielestäni vielä uupumaan.
hömeli_
16.3. 21:56 (141/150)
OHO. Olin ihan varma et noista neljästä Isabella ja Karoliina menis jatkoon. :o
Arina
16.3. 22:00 (142/150)
PAULAN tiimistä yleisöäänillä jatkoon menivät Tanja & Aki. Just ne tyypit, joiden oisin just aatellu Paulan valitsevan, jos eivät olisi yleisöäänillä menneet jatkoon. :D Paula itse valitsi jatkoon Nellin ja Jessen. Onneks Jesse pääs jatkoon. :)
ELASTISEN tiimistä yleisöäänillä jatkoon menivät Mikko & Eveliina. Elastinen itse valitsi jatkoon Laurin & Tarun. Tuon Laurin valitsemisen arvasin jo, mutta jluulin koko ajan, että Ela ottaisi Isabellan jatkoon. Noh, tykkäsin kyllä Tarusta, vaan kuinka kauan mahtaa jaksaa jatkaa kisassa? 8o
stasyy_
16.3. 22:07 (143/150)
Me mennään kattomaan semifinaalia sinne paikan päälle 8> äiti oli liput hommannu.
Pirteä
17.3. 02:17 (144/150)
Noi on tuol the voice of finlandiassa HIEMAN liian YLI innokkaita. Idols on parempi siinä suhteessa :) Kaikkia vaan kehutaan voices ei niinku voi mitää parantavaa ym sanoa..
Arina
20.3. 19:01 (145/150)
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012032015346236_vi.shtml
Kristalla riittää työtarjouksia.
iidaemiliaa
20.3. 21:42 (146/150)
Mä en ihan oikeasti pysty ymmärtämään mikä ongelma kaikilla on Saaraa kohtaan? Ainakin itse laulua opiskelevana antaisin mitä vaan että mulla olis noin kantava ääni ja laaja ääniala.
Mitä tulee tähän Saaran itsensä tyrkyttämiseen "miljooniin kilpailuihin", ei itselle äkkiseltä tule mieleen kuin Talent Suomi, josta kuitenkin jo viisi vuotta aikaa, saara oli silloin 17 ja olisi pärjännyt kisassa jo tuolloin. Huomattavasti lahjakkaampi kuin esimerkiksi kaikkien hehkuttama 16v Eveliina. Lisäksi tietenkin nämä euroviisut, mutta niihinhän Seljakin koitti päästä mukaan eikä kukaan tunnu muistavan sitä.
Saaran esitykset ovat ehkä vähän musikaalimaisia ja teatraalisia, mutta niin hän myös itse omaa tyyliään kuvailee. Mielettömän lahjakas, omasäveltämät biisit tosi hyviä ja ennenkaikkea töitä tehnyt laulaja. Ei huuda biisejä läpi vaan oikeasti laulaa ja esiintyy ja on äärettömän tyylikäs.
Koittakaa hyvät ihmiset päästä yli tästä Saaravihastanne :-D
missWHAT
20.3. 23:12 (147/150)
iidaemiliaa, oon täysin samaa mieltä + en muutenkaan ymmärrä et miks on joku rikos jos yrittää tuoda itseään esille? esiintyville taiteilijoille on kuitenki elintärkeetä _esiintyä_ ja niiden on pakko lyödä itsensä läpi ja löytää yleisönsä jotain kautta. mun mielestä epätoivoiset ja vähän yli-innokkaatkin keinot on sillon ihan okei. ja ei toi saara nyt kuitenkaan oo mikään mediajulkkis sinänsä et tuskin kukaan teistä on kyllästynyt näkemään sitä jatkuvasti juorulehtien otsikoissa tms, se nyt vaan on ollut parissa laulukilpailussa. aika vaatimatonta näkyvyyttä loppujen lopuks.
on sitä paljon ärsyttävämpiä ja tyrkympiäkin julkkiksia joista valitetaan paljon vähemmän. saara sentään on oikeesti lahjakas ja sillä on mahdollisuus hienoon uraan, tykkäsitte te sen imagosta tai ette.
Rollari
21.3. 10:11 (148/150)
Ei mulla ainakaan ole mitään Saaravihaa, mutta jotain sen ihmisen olemuksessa on, joka ärsyttää. Siinä ei mun mielestä ole mitään pahaa, että osallistuu kilpailuihin ja tuo itseään esille, hyvänen aika siihenhän esiintyvän artistin homma perustuu, että saadaan nimeä ja opitaan tuntemaan. Ja lahjakkuudestahan ei ole kiinni, kyllä tuo on hyvä laulaja.
Mutta jotenkin hänestä huokuu... en tiedä... ehkä jonkinlainen "olenhan jo valmis tähti ja tiedän sen" -asenne. Ei nyt ehkä suoranaisesti ylimielisyys, mutta joku sellainen, että olettaa olevansa isompi stara kuin mitä (vielä) on.
festari
21.3. 21:42 (149/150)
Onhan Saara taitava ja lahjakas laulaja, mutta mun mielestä sen persoona on ärsyttävä. Se tuntuu ylimieliseltä ja itseriittoiselta. Mulla kiehahti kun ekas jaksos se kuvaili itseään "Mä oon tällänen söpö keiju!" Kuka sanoo itsestään noin?!?!
Arina
22.3. 11:57 (150/150)
Ei pahemmin mitään lisättävää Rollarin viestiin (148).
Teen uuden, jotta saadaan keskustelu jatkumaan. 8)